"Ne nebude.." šeptl jsem si pro sebe
"Alebudelásko.." ucítil jsem v blízkosti ucha chlad..
jak kdyby mi do něj někdo jemně foukl, otočil jsem se v domnění že to bude Nicol sice nechápu proč by i říkala lásko ale nikdo jiný tu nebyl.
"Jsem s vámi, vždycky tu budu s váma. Ikdyž mě nevidíte. Krásnájepovedlaseti!".. její melodický hlas mi zněl v ušíh a po této větě i její smích. .."JekrásnápoTobě, budešskvělíotec.. vímžesimyslelnaadopci...vidímtidohlavy..ALenatozapomeň! Vim, doktotovisiřeklženealebylajsempřitom u Tebe a vidělajsemžesinatopomyslel..Onanemámatku..potřebujetě! Milovanéhotatínka! Jaksemřekla, vždyckytubudu. DěkujutiJustine!! Děkujuzavšechnychvíleprožité s Tebouaťtobylichvílesmíchu,vzdychů, pláče. Všechnyjsounezapomenutelné.." Slyšel jsem jak vzlykla.. nadechla se .."MILUJUTĚ a vždybudu, pamatujsito!"
Rozbrečel jsem se a svezl se po zdi.
"Ježiš Justine co se stalo?" slyšel jsem hlas Mercedes jak se rychle blíží
"Já to bez Ní nezvládnu! Nedam to bez Ní! Ona byla celej můj svět! Co teď doprdele budu dělat?! Sebral mi Jí, normálně půjdu do toho vězení a tam ho zabiju,zabiju ho toho zmrda.! Mužete mi někdo říct co tim získal?!" ucítil jsem ruce okolo ramen
"Ššš Justine, zvládneme to. My všichni ti pomůžeme, jsme tu pro Tebe. Máš Emičku" vtáhla mě do svěho objetí .
"Chci umřít" zašeptal jsem Jí do ucha
"Justine, tohle neříkej..Potřebuješ domů,vyspat se" nic jsem neřekl a jenom kývl hlavou
Em mi pomohla na nohy a celou dobu mě podpírala.
Po 2měsících:
Kurwa kdo to zas otravuje?! Hlava mě bolí jak kráva, nj kocovina. A někdo musí už po 3. volat. Seru na to. Otočil jsem se na druhou stranu a vedle sebe uviděl nějakou holku, nejspíš další šlapka.
"Vstávej kurva! Vypadni máš 5 minut" zařval jsem a ona nadskočila, bez námitek se zvedla a začala zbírat oblečení, asi byla na takové "zacházení" zvyklá. Taky jsem se zvedl, neodpustil jsem si plesknutí po zadku při čemž se zachichotala a Já odešel do koupelny. Vyčesal jsem si vlasy nahoru, zase začal zvonit mobil, vešel jsem zpátky do pokoje. Na displeji svítilo "NICOL" co ta zas chce, jenom sem prokroutil oči a zvedl to.
"Dneska je ten den!" Začala radostně křičet do telefonu
"Uklidni se ježiš, jakej den bože?"
"Děláš si prdel? Ty si zapomněl?! Dneska jedeme pro Emičku!"
"Nojo vlastně"
"Trochu nadšení!! Jedeme, za 5minut jsme u Tebe" řekla a típla to.
Achjo, došel jsem ke skříni a vytáhl pohodlné tričko a džíny. Navlíkl jsem to na sebe, a hned na to zatroubilo auto. Bože..
Vyšel jsem v klidu před barák a nasedl do auta.
"Těšíš se na ní aspoň trochu?!"
"NO jasně že jo" řekl jsem otráveně a prokroutil očima
Nicol jsi jenom povzdychla a dál se na nic naštěstí neptala.
"Jsme tady" zakřičel Chaz
"Nekřič debile,bolí mě hlava"
"Nemáš chlastat" řekl a zasmál se
Došli jsme do nemocnice, kde stál hned u vchodu doktor.
"Dobrý den pane Biebere už jsem vás čekal, máte sebou sedačku v čem si malou Emičku odnesete?"
Podíval jsem se na Nicol a ta v ruce držela sedačku co vybírala Mel, zase se mi chtělo brečet, ale udržel jsem se.
"Jak vidíte tak máme" řekl jsem ironicky
z
"Tak si pro Ní pojďte"
Nicol se rozeběhla za doktorem ale Chaz zůstal na místě a ani se nehnul.
"Kámo, jdeš? Šťouchl jsem do nej aby se probral,
"Potřebujem si promluvit"
"Tak mluv"
"Bieber sakra, vzpamatuj se. Každej den si v jinym baru, každej den spíš s jinou. Teď to všechno skončí! Budeš tam mít malou!" řekl vážně a já se začal smat.
"Doprdele Chazi, ty si kokot. Znáš slovo chůva.? To je takova ta paní co mi malou pohlidá. A navíc Emma je omyl! Neměla se vůbec narodit.. Mel mohla žit dál kdyby se nenarodila.!" v tom mi křuplo v nosu a začala z něj téct krev..
"Ty se vzpamatuj!" řekl a odešel do nemocnice.
"Justine!" nekdo na me zavolal, začal jsem se ohlížet ale nikoho jsem neviděl.
"Justine.." řekla o trochu smutneji
"Mel?"
"To co si řekl.. Zabolelo. Emička neni omyl.. Kde je ten Justin co řikal že Jí neopustí? Ten Justin co seděl u inkubátoru? Kam utekl? Před problémama? Justine..teď jsi otcem, starej se o ní" ..."prosim"
"Sám nevim kde je..možná utekl, protože se bojí..že jí nedokáže vychovat tak jako bys ji vychovala Ty."
Tak další čast je na světě:D chci se omluvit že jste museli čekat skoro 2měsíce ale škola..a nebudu lhát a ani se mimoc nechtělo.:/
Budu ráda za každý votes, komentáře:-*
Love ya<3