3.Bölüm

32 1 0
                                    

Yazar Sandra evinden çıkmayı başardı ve Taksiye bindi. Nim ise korsanları adadan nasıl uzaklaştırcak tuzak kurmayı düşünüyordu.

Bu sırada Galile yanlarına gelip Nim'den Alet çantasını alıp Jack'in yanına gitti.Nim Galile'nin niye mancınık yapımında alet çantasına ihtiyacı duyarlarken çaldığı anlayamıyordu.

Jack'in kayık'ın motoru durmuş çalışmıyordu. Bu sırada galile alet çantasını Jack'e verdi.

Uçağa binen kitap yazarı telaşla yerine oturdu.Uçak indi. Bu arada Nim korsanları korkutmak için dev bir mancınık yapıyordu.

Gece'nin yarısında bir ses geldi ve Nim yerinden kıpırdamıyordu. Sabah olduğunda gemilerle bir sürü trist gelmişti.

Deniz aslanım selfie onları korkutmak gitmişti. Ama korkutamamıştı daha çok ilgileri çekmişti.

Ben ağacın tepesinden onları gözletlemeye devam ediyordum ama bu sırada elimden teleskobum kayarak yere düştü.

Ve oradaki turist buraya doğru gelmeye başlamıştı. Yukarı baksa beni görecekti. Kertenkelem Freg üstüne atlayarak turisti buradan uzaklaşmıştı.

Ağaçtan yere indim. Bacağımdaki çizik hala kanıyordu.Alex Rover bir an önce gelip bana yardım etmesini istiyordum.

Planımız diğer aşamasını gerçekleştirme vakti geldiğinde Freg bütün dostlarını çağırdı. Kertenkelimi alıp kendi yaptığım mancınık içine koydum ve ona bağlı olan ipi kestiğimde Greg turistin üstüne gelerek korkutmaya başladık.

Diğer bütün kertenkeleleri macınıklarla fırlatıldı. Üzerlerine gelen kertenkeleler turistleri korkutarak geldiği gemilere geri bindirdi.

Bizim AdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin