Alex Sandra Nim'in yanına gelir.
-"Nim baban gideli kaç gün oldu?"-"Dört gün. Ama babam kafasına koydu mu eminim yapar.Biraz ister misin?"
-"Bunlar ne ?
-Bunlar mango tohumu ve gogo kökleri bunlarda toprak kurtları
Yok ben almayım ben çorbamla idare ederim
-"Çorba mı"
-"Al benimkini bir dene. O Alex Rover kitaplarını sen yazmadın dimi ?"
-Yazmadın mı?
-"Hayır. Alex Rover her zaman yeni birşeyler deniyen biridir."
Alex Sandra Nim'in yaptığı yemeği denedi.
-"Eee Nasılmış?"
-"Sert ama iğrenç değilmiş."
Sabah uyandığında Nim'in üzgün olduğunu görür ve konuşmaya gelir.Gün doğuşuna bakarak
-"Çok güzel"
-"Babam yok."
-"Belki sadece kaybolmuştur."
-"Hayır babam kaybolmucak kadar zeki. Teknesinde bir sorun olmasa şimdi dönmüş olurdu.Sen daha salfiriskodan gelip burayı buldun.Ve hiç birşeyden anlamadığın söylenemez.Babam zandör atölünden geri dönecektir.Tabi hayattaysa.O geri dönücek Alex Sandra."
-"Nim dinle beni.Nolursa olsun ister burda ister başka yerde ben sana bakarım.Sen hiç yanlız kalmazsın."
-"Buda ne ?"
-"Galile. Bu o bu babam. Babaa.Hadi çabuk ol yanına gitmeliyiz."
Evden nasıl çıktığımı bilmeden koşarak babamın yanına gelirim. Üzerine atlayarak
-"Babaa babaa. Sen yaşıyorsun. Çok endişelendim."
-"Sana dönücem demiştim dimi ?Seni çok özledim.İyi misin?"
-"Artık iyiyim."
-"Teşekkür ederim galile."
-"Aferin galile."
Alex Sandra da yanlarına gelir.
-"Merhaba."
-"Merhaba."
-"Bu kim?"
-"Baba bu Alex Rover."
-"Alex Rover mı?"
-"Kitapları o yazmış baba.Bu Alex Sandra Rover yazar.Salfiriskodan geldi."
-"Sizde Jack Rees olmalısınız.Bilim insanı."
-"Ewt Jack. Bilim insanı."
-"Noluyor baba ?"
-"Yok birşey. Ben Alex Roveri farklı hayal etmiştim."
Sahil kenarından üçümüzde yürüyerek eve geliriz. Ben, Alex Rover ve babam bu günü kutlarız. Birkaç ay sonra babam Alex Sandra ile evlenir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Ada
AventuraNim bu ada tek başına ada hayatta kalmaya çalışır ve bu arada adasını korumaya çalışır. Bakalım başarabilecek mi ??