Een droom die uitkomt!

288 11 1
                                    

*Megans POV*

"Megan! Opstaan!" Me broertje riep me wakker.
"Ik wil niet naar school!" Ik draaide me gezicht in me kussens.
"Je moet! En je moet me ook wegbrengen" Robin springt op me bed en schud me wakker.
"Oké! Oké! Ik ben al wakker. Stop maar!"

Hij liep me kamer uit en ik keek op me telefoon. Ik heb niets speciaal gemist, buiten wat meldingen van Instagram.

Emiliovmartinez heeft een nieuw bericht geplaatst.
Ivanmartinez heeft een nieuw bericht geplaatst.
Loganpaul heeft een nieuw bericht geplaatst.
JessicaTaylor en 734 anderen vinden je bericht leuk.

Ik bekijk de foto's die Emilio, Ivan en Logan hebben geplaatst.
Ik druk op vind-ik-leuk en bekijk dan de andere melding. Jessica, mijn beste vriendin, heeft me laatste post leuk gevonden.

 Jessica, mijn beste vriendin, heeft me laatste post leuk gevonden

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

OfficialMeganH. : I'm in my own space 💫🚀
JessicaTaylor, MeganHoustonFanpage en 733 anderen vinden je bericht leuk.

Ik leg me mobieltje weg, neem wat kleren en ga de badkamer in.
Even later kom ik hem weer uit en ren de trap af. Ik ga de keuken in en zie mam.
"Waarom zegt Robin dat ik hem naar school moet brengen?" Vroeg ik.
"Ik ben gehaast ik moet binnen 10 minuten vertrekken en ik kom ook laat thuis dus kan je hem na school ook weer oppikken van school?" Mam was bezig met alles klaar te maken, haar spullen, ontbijt, Robins rugzak.
"Oké en kom ik doe Robins rugzak en ontbijt, doe jij maar rustig jouw dingen" ik maakte het ontbijt voor Robin en mij klaar en zette het op tafel. Na het ontbijt zorg ik dat hij zijn kleren heeft en zijn rugzak klaar is, mam was ondertussen al weg.
Ik pak nog snel mijn tas en de autosleutels en ga de deur uit. Eerst rij ik Robin naar school en daarna ga ik zelf naar school. Nog maar een paar weken en het is vakantie, nog maar een paar weken stress en drukte en dan kan ik relaxen.

Op school parkeer ik me auto naast die van Jessica. Ze zat er nog in met haar muziek super luid, ik hoorde het tot in mijn auto. Ik stap uit en klop op haar raampje. Ze zet de muziek af en stapt uit.
"Heeeey! Hoe was je weekend?" Ze gaf me een knuffel alsof we elkaar jaren niet hebben gezien.
"Hetzelfde als anders. Hoe was het jouwe?" We gingen het school in richting onze kluisjes.
"Ik ben naar een party geweest maar daar was niet echt veel aan, geloof me ik kon bijna slapen daar" lachte ze.

*skip naar de laatste 3 lesuren*

Ik zit nu bij Engels, er is niets speciaal buiten dat de stomste jongen ooit achter me zit.
Hij pest me voor geen enkele reden, al het hele jaar door en ik moet met bijna elke les bij hem in de klas zitten.
Ik hoorde hem de hele tijd lachen, ik draaide me om en zag een domme grijns op zijn gezicht.
"Wat wil je Jacob?"Zuchtte ik.
Voor hij iets kon zeggen hoorde ik de leeraar.
"Megan weet jij het antwoord op de vraag?"
Ik draaide me om en keek naar het bord.
"Euhm...Het antwoord iiiiis..." ik wist het helemaal niet en hoorde Jacob achter me. Ik keek weer achter me met een boze blik.
"Jacob weet jij het misschien?" Vroeg de leraar.
"Nee meneer maar waarom moet ik dit leren als we allemaal al Engels kunnen? Het is toch belachelijk, geef nu zelf toe. U geeft les over een taal die iedereen al spreekt en in het laatste jaar denk ik wel dat we het zeker kunnen, of niet soms Anthony?"
Meneer Robberts kwam boos voor Jacob staan, nu had ik een grijns op me gezicht.
"Het is meneer Robberts en niet Anthony voor jou! En ik heb al duizend keer gezegd waarom je dit leert!" Jacob werd rood en heel de klas lachte. Op dat moment gaat de bel.

Ik heb nu geschiedenis bij mevrouw Houston, ja ze is familie van me. Ik krijg geschiedenisles van me tante.
Ze gaf uitleg dat we per 2 een spreekbeurt hebben over iets van de geschiedenis.
Ik keek meteen naar Jessica maar mevrouw H. moest weer de pret bederven.
"Maar voor jullie al beginnen te kijken naar jullie vrienden. Ik kies deze keer de groepjes!" Hier gaan we weer, de groepjes worden gekozen dus dat betekend dat ik en Jessica niet samen zitten. Ze vertelde alle groepjes tot ze aan mij kwam.
"Megan Houston en Jacob Stevens" Ik voelde me niet goed worden, dit kan niet waar zijn!
Na de les ging Jessica weg, ik weet niet naar waar. Ik ging richting me kluisje en voor ik het wist werd ik ertegen geduwd.
"Denk maar niet dat ik het leuk vind om met je samen te werken! Ik sterf liever!" Hij gaf me nog een klop en rende met zijn vrienden weg. Daarom dat ik liever thuis in me kamer blijf. Alles daarbuiten is te gevaarlijk, het doet me pijn, fysiek maar ook mentaal. Ik krijg veel haat van mensen en daarom dat ik liever alleen in me kamer zit.

Het laatste lesuur zat ik gelukkig niet met Jacob in de klas, maar ook niet met Jessica.
Tijdens die les hoorde ik een melding van me mobieltje. De leerkracht had het ook gehoord dus ik moest hem afgeven. Nu denk ik de hele tijd wat het zou kunnen zijn.

Na school kreeg ik me telefoon terug, samen met een straftaak.
Ik ga me broertje van school halen en ga dan naar huis. Ik maak samen met hem zijn huiswerk en daarna maakt ik wat eten. Ik heb de hele tijd niet op me telefoon gekeken maar na het eten keek ik en zag de melding.

Ivanmartinez is begonnen je te volgen.

Ik ging op Instagram en zag dat het de enige echte Ivan Martinez is.
Het is een droom die uitkomt! Mijn favoriete YouTuber volgt me op Instagram!

Somewhere out there [Martinez twins/Why don't we FanFic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu