Ontvoert door Logan

155 9 3
                                    

*Megans POV*

Ik ben ondertussen al terug bij het Team10 huis. Ik en Ivan hebben besloten om gewoon vrienden te blijven want er bleven ruzies komen.

Ik zat in me kamer een video aan het bewerken, hij moet vanavond klaar zijn en ik ben er al een week mee bezig. Het gevoel dat ik het niet ga halen en me fans teleurstel is rot en dat wil ik voorkomen. Ik ga naar de woonkamer en vraag hulp aan Jake. Hij helpt me met alles en de video is bijna klaar om te uploaden.

*Jonah's POV*

"Oké, dus jullie weten waarom we voor Jake's huis staan?" Vroeg Logan.
"Nee, niet echt" zei Daniel.
"Kom op bro. Ik heb het al duizend keer uitgelegd"
"Niet tegen ons zo te zien" zei Corbyn.
"Jullie lopen het huis in en leiden iedereen af terwijl ik 1 van de meiden kidnap en een echte Logangster maak!"

We knikte alsof we het begrepen maar ik snap nog steeds niet waarom hij dat zou doen.
Logan geeft Daniel een merchkanon, Zach en Jack een paar borden, Corbyn en ik moeten met een andere manier afleiden en Logan gaat met zijn kamera naar binnen.
We lopen allemaal naar binnen en doen maar wat tot dat Logan roept om terug naar de auto te gaan.

"Jonah, jij rijd naar mijn appartement. Oké?"
"Is goed" ik ga achter het stuur zitten en rij weg.

"Bro, weet je wie we net hebben ontvoerd?" Zei Corbyn.
"Nee, wie?"
"Dat ene meisje van op die party, weet je nog. Waar je zo dom bij was" lachte hij.
"Serieus? Ik wist niet dat ze bij Team10 was"

We kwamen aan bij Logans appartement. Hij zette haar op de bank en gaf een sweater met het maverick logo. Ik stond expres maar naar achter in de hoop dat ze me niet zou herkennen.

"Hier Megan, doe dit aan!" Zei Logan.
"Oké" ze deed de trui aan en Logan keek verbaasd.
"Je doet het gewoon?"
"Ja, maar denk maar niet dat Jake hier blij mee gaat zijn!"
"Verwacht ik ook niet. Ik wil alleen een echte Logangster van je maken!" Riep hij.
"Maar ik ben al bij Team10, remember"
"Als ik zeg dat het is om Jake te pranken, zou je dan bij de Logang komen?"
"Oké, ik doe het"

Toen Logan stopte met filmen ging ik op het balkon zitten, even rustig alleen. Of dat dacht ik toch, Megan kwam naar me toe.

"Hey" zei ze.
"H-hey" hopelijk weet ze niet meer wie ik ben.
"Ik geef je nog een kans. Die ene keer op de party ging niet helemaal goed" ze had me door, ik voelde me rood worden.
"Ow, nog eens sorry voor dat. Ik ben Jonah"
"Ik ben Megan, bedankt om me te ontvoeren, eindelijk wat rust" lachte ze.
"Het was eigenlijk Logans idee maar toch graag gedaan"

We hebben nog een hele tijd zitten praten en zelfs nummers uitgewisseld.
Ik denk dat ik Megan leuk vind, ik durf het alleen niet te zeggen.
Na een tijdje kwamen Jake, Chance en Anthony haar halen, zeg maar terug ontvoeren.
En ook ik en de jongens gingen naar huis.

*Megans POV*

Ik had het heel fijn met Jonah, maar of ik verliefd op hem ben weet ik nog niet echt.
Ik zie hem eerder als een broer. Ik zat er de hele autorit over na te denken.
Terug bij het Team10 huis heb ik me video online gezet, daarna ging ik naar me kamer.
Ik lag op me bed nog steeds aan het denken over Jonah, hoe zie ik hem? Als broer of toch als meer?
Ik kreeg opeens een appje, van Jonah.

J: Hey
M:Hey
J: Ik vond het best leuk vandaag
M: Ik ook
J: Zou je misschien een keertje met me uit willen?
M: Oké, lijkt me leuk
J: Morgen om 2uur bij de Starbucks?
M: Oké, ik zie je daar

Nu heb ik de kans om hem beter te leren kennen en zo kan ik zien of ik hem alleen als een broer zie of toch meer.

*Jonah's POV*

Ik neem me telefoon en stuur hey naar Megan.
Jack kwam naast me zitten en ziet het.
"Je wilt met haar uit he?"
"Nee" eigenlijk wel maar ik durf het niet toegeven.
"Niet liegen! Kom laat mij het regelen" hij neemt me telefoon uit me handen en begint te type. Ik wil hem terug nemen maar Jack loopt weg.
Eindelijk stopt hij met rennen.
"Graag gedaan bro" hij geeft me mobieltje en ik zie dat ik morgen een afspraakje heb met haar.

*volgende dag*

Ik neem een uber naar de Starbucks en zie dat Megan er al is. Ik ga naar haar toe en we bestellen allebei een frappuccino. Ik ben veel te zenuwachtig en weet niet eens waarom.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 24, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Somewhere out there [Martinez twins/Why don't we FanFic]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu