Sora

16 2 0
                                    

Inel,un cuvânt care ne dă sensul unui singur cuvânt :unire. Armonia din micul inel cu diamantul verde și fabricat din aur ,parcă special pentru Antonia -ființa iubită - este iubirea veșnică , nedespărțită .                                                                                                        

                      După ce i-a pus inelul pe deget o melodie lentă începuse și dansuri elegante se întrecură

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

                     
După ce i-a pus inelul pe deget o melodie lentă începuse și dansuri elegante se întrecură . Apoi venise tortul alb cu scrisul de ciocolată :"La mulți ani ,Antonia !!! 18 ani !!!" cu 18 lumânări . Antonia suflă cu lacrimi în ochi și cu nostalgie în suflet o îmbrățișă pe Ada , Robert și își sărută iubitul, pe Sebastian , și apoi un foc de artificii începuse pentru aproape 7 minute . După focul de artificii , surpriza din partea familiei a venit : un colaj de fotografi pe power point cu muzica ei preferată. În poze apărea toate serbările școlare , evenimentele importante dar și poze cu ea și tatăl ei care o făcu să lăcrimeze . Dar cu nostalgie se uită la mama ei și o îmbrățișă .

Spre sfârșitul petrecerii când câțiva oameni au plecat , o domnișoară foarte frumoasă ,blondă cu ochii albaștrii , îmbrăcată într-o rochie de seară roșie merse hotărâtă către mama Antoniei.

–Bună mami ce faci ? cât pe ce să o bufnească plânsul .

–Cum ? Dar cine ești tu ?

Între timp , Antonia o văzuse și veni către mama ei .

–Mamă ,ce se întâmplă spune ?

–Eu sunt , Maria, prima ta fiică , cea pe care ai aruncat-o concubinului tău George , și nu ți-ai păsat . Ai fugit cu unul mai bogat , mai lăsat ... Dar eu am decis să te caut și să-ți spun că eu te iubesc orice ar fi și mai important , te-am iertat .

Mama Antoniei a început să plângă și nu știa ce să facă , să se bucure căci Maria a găsit-o sau să plângă că anii de zile ea nu a căutat-o pe Maria . Așa că s-a ridicat în picioare și a îmbrățișat-o cu putere și a zis printre lacrimi:

–Fata mea scumpă ! Smaraldul meu !!

–Și eu te iubesc mama mea

Toată lumea din jur rămase uimită , parcă ceva rău se întâmplase , unii își ziceau :"Dacă vrea avere?" Dar când Maria a auzit s-a dus în față și a zis :

–Nu vreau niciun ban din averea mamei mele , dorința mea este ca ea să fie sanatoasă și la fel și tatăl meu . Asta e cea mai mare avere !! Acum încetați cu bârfele de 2 lei și lăsați-mă cu familia mea !

Însă unul dintre persoane rude cu tatăl Antoniei zice :

–De unde știm că nu minți !?

–Oooo dacă ați ști care e cele mai mari blesteme din lume, ați tăcea ! Să-ți oropsești mama , să-ți fefuiești mama , să-ți bați joc de ea ,să o laș pe străzi ,să o hulești .... să mai continui ?

Însă oamenii au tăcut și plecat din sală .

Din seara aceea totul s-a schimbat odată cu discuția Antonia cu Maria care a început așa :

–Uite Maria , știi noi adică eu și fratele meu nu am știut nimic de nici o soră , mama mea e ...

–Mama noastră nu e cu nimic de vină , fiecare om face greșelile tinereți . Înțelegeți acum ? Povestea e destul de lungă și cu multe lucruri de neînțeles . Eu am fost lăsată în spital , descoperită de o doctoriță și apoi am ajuns la tatăl meu . Atât e de știut .

                              *

După două luni de la petrecere , Ada primește un telefon de Alex :

–Bună Ada !! sunt eu , Alex, știi aș vrea să-l pe Ricky

–Bună Alex , desigur poți să vii astăzi la ce oră dorești !

–Sunt în drum spre casa ta . În 5 minute ajung !

–Bine Alex o să ies la poartă ca să mă vezi .

Și Ada ieși și văzu mașina lui Alex . Acesta era mai elegant ca niciodată . Se apropie de Ada o sărută pe obraz și îi dăruiește un buchet mare de trandafiri și o cutie de ciocalată , după care se duce la cățelușul Ricky, îl mângâie și se joacă cu el 1 oră . După hotărăște să-l i-a pe Ricky în parc ,așa că vine și Ada . Pe drum însă ea se împiedică de o creangă , iar Alex o prinde ușor de trupul ei slab și atunci s-au privit în ochi 5 secunde după care s-au ridicat rușinați amândoi și zicându-și amândoi scuze ,s-au îmbrățișat după care s-au jucat cu bătrânul câine Ricky până după-amiază în acelaș timp discutând diferite subiecte . Nimeni nu cunoaște momentul când omul își întâlnește sufletul pereche niciodată .

–Unde pot găsi și eu o casă de vânzare aici în complexul ăsta ?

–Păi e una lângă casa mea și încă una la o distanță de 4-5 case , dar de ce întrebi ?

-Sunt asitent universitar la facultatea de geografie .

–Wow dar câți ani ai ??

–25 de ani . Tu ?

–Am de-abia 19 ani

–Mi-a plăcut să stau cu voi dupa-amiaza asta . Ne vedem peste vreo 4 zile când vin să-mi cumpăr casa .

–Desigur ! La revedere !!

Și după ce-i zise „la revedere" Alex plecă încet la treburiile lui. Dar nu înainte de al îmbrățișa pe Ricky .

Ada plecă acasă oarecum tulburată de privirea lui de la căzătură ,acei ochi căprui parcă o priveau și acum și simțea și acum brațele ce o țineau . Mirosea a parfum dulce-bărbătesc de cireșe iar primele lor cuvinte au fost un -„Scuze"- grăbit și emoționat de rușine . El iubea animalele , iubea cultura , muzica, îi plăcea să se îmbrace cu tot ce era nou în magazine ,iar ea era la fel de inocentă și pură la suflet ca el , o privire caldă care te îmbrățișa de la 2 metri . Aceleași plăceri le avea și ea dar mai mult iubea animalele și uneori chiar plângea când le vedea în suferință la televizor . Ada o avea prietenă pe Antonia care ținea la ea ca la o soră ,însă Alex își alegea prieteni în funcție de intelect , educație și bun-simț . El avea decât 2 prieteni , pe Ana care mai ținea la Alex fiindu-i deastfel verișoară și Andrei care nu ținea la Alex fiindcă ,credea că voia să-l despartă de Ana . Plecând la facultate ,Alex nu a vrut să țină legătura cu ei și acolo avea să se înțeleagă mult mai bine cu colegi de clasă . La Ada a fost cu totul diferit nicio coleegă de clasă nu o băga în seamă în afară de Antonia care era cu toți comunicativă .

**

Frăția este cel mai important lucru din lume . Antonia și cu familia ei s-au mutat în vechea lor casă din Greencity , imediat după majoratul Antoniei . Însă casa avea un membru nou , Mari, -cum o alinta mama- . Maria s-a mutat la ei iar Antonia s-a mutat acasă la Sebastian unde erau doar ei doi singuri și la început de drum au avut prima lor noapte de dragoste într-un pat pe care erau presărate petale de tandafiri albe iar pe dulap se aflau una dintre cele mai vechi șampani ale familiei din anul 1969 . Bucuria iradia mai ales că mama Antoniei a reușit să pună firma soțului ei în picioare la fel de falnică și la fel de mare ca în timpul soțului ei . Bucuria este cel mai important lucru , ea este acoperișul unei famili , dragostea reprezintă pereții casei iar temelia și cea mai importantă este sănătatea fizică și emoțională . Viața este pârăul învolburat de sentimente care niciodată nu se repetă.

SFÂRȘITUL CAPITOLULUI 3

VĂ MULȚUMESC PENTRU CĂ CITIȚI ,APRECIAȚI ȘI COMENTAȚI CARTEA ȘI CELELALTE LUCRĂRI . VIZIONARE PLACUTĂ !!!

La un pas de fericire(vol. 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum