Toama , un anotimp al melancoliei -pentru unii- un anotimp al tristeți -pentru alții- dar pentru ceilalți poate fi un anotimp al odihnei sufletești și al liniști .
Dar pentru Antonia toamna de afară se transformă într-o primăvară minunată sufletească . Antonia ieși din casa îmbrăcată în cea mai frumoasă și strălucitoare rochie de mireasă , la gât aceasta purta un colier strălucitor iar pe cap aceasta avea un voal foarte frumos de culoare albă . Aceasta mergea către alesul inimii ei , la fel de frumos îmbrăcat și elegant . Cei doi se îndraptă către primărie unde v-a fi organizată cununia civilă . La intrarea în primărie multe rude o așteptau printre care Maria , care avea o rochie neagră iar pe mâini avea niște mănuși grena lungi până la cot , și o cofură foarte elegantă. Mirii se îndreptară spre încăperea unde se va semna actul oficial , după 2 minute primarul începe să spună :
–Stimați, domni și doamne ne-am adunat aici ca să legalizăm cununia dintre cei doi miri prin puterea în care am fost învestit. D-le Sebastian o luați în căsătorie pe dna Antonia Mihaela ?
–Da !! Din tot sufletul meu !!
–Dna Antonia Mihaela îl luați în căsătorie pe d-l Sebastian ?
O clipă Antonia se uită la inelul de logodnă cu smaraldul strălucind și apoi zice :
–Da pentru totdeauna !!
–Prin puterea în care am fost învestit , vă declar soț și soție . Semnați actele după care puteți săruta mireasa !
După ce primarul a terminat propoziția Ada a deschis o sticlă de șampanie, cu ajutorul lui Alex bineînțeles , iar apoi a zis :
–Trăiască mireasa !! Trăiască mirele !!
La ieșirea din primărie Maria a fost cea care a prins buchetul de trandafiri albi cu sclipici pe ei și frumos mirositori . Și în sfârșit a urmat o lungă ședință foto timp de 15-26 minute .
Antonia își aduse aminte de toate momentele fericite dar și de cele triste , așa că dimineața nunții a mers la mormântul tatălui său unde a plantat un trandafir alb și a zis:"Acest trandafir este legământul meu cu fericirea pe care o am , și astfel lacrimiile se vor transforma în zâmbete . Iar acest trandafir sa nu se usuce niciodată ..." iar apoi merse către casă pentru pregătiri .
Însă seara la local avuse loc mii de surprize, cu multă veselie , dar și multe lacrimi de fericire pentru că venise o verișoară primară Antoniei care era ca o soră pentru ea , pe nume Antoaneta . Pe la 12 noaptea veni un tort de nuntă mare, frumos și strălucitor -din cauza artificiilor- .Iar după s-au încins tot felul de dansuri pe tot felul de muzicii de diferite limbi , până la 3 dimineața , când , miri au plecat într-o trăsură până într-un hotel de 5 stele . Când se îndrepta spre trăsură Antonia își zicea în gând :"Eu sunt Antonia , femeia care a cunoscut fericirea .Acest inel cu smarald este pecetea iubirii mele între mine și Sebastian , soțul meu iubit" iar trăsura merse până la hotel . Aici erau toate pregătite camera , patul -pe care erau puse petale de trandafir în formă de inimă - iar pe dulapul de lângă pat se afla o sticlă de șampanie și două pahare de cristal . Cei doi ajunse la hotel , acolo unde atmosfera era una de dragoste și iubire , acolo unde parfumul iubirii îi îmbătă pe cei doi și astfel cei doi se îmbrățișă și se sărută pe patul mic .
*
După noaptea de dragoste pe care ei o avuseră la hotel , Antonia se trezi dimineața cu zâmbetul pe buze și îi zise lui Sebastian :
–Sebastian , iubitul meu soț, trezește-te !
–Hmmmm , făcură el obosit . Ce este ?
–Hai șoțiorul meu scump , edimineața de după nuntă mergem la mama ,la Ada, la cei din jurul nostru (și îi enumeră ) :Maria ,Antoaneta , verii mei tripleți :Adi , Kevin , Gabriel , mama ta , frații tăi :Darius și Arcadius ...
CITEȘTI
La un pas de fericire(vol. 2)
Romance"Jur că-i voi distruge pe Daniel și pe javra de Ștefan și am să mă întorc la cei care mă iubesc (Sebastian , mama , tata , Ada, bunici , verișori) mai aveți de așteptat un pic , niciodată nu am să vă uit !" În acest volum este vorba despre întoar...