PROLOG

54 3 0
                                    

Toată viața este o aventură ...

După ce a fost luată de către cei doi , Antonia a fost dusă în SUA cu pașaport , buletin și acte false .Dar până atunci ea s-a trezit după trei săptămâni de comă . Când s-a a văzut că e singură a început să țipe , să plângă și să facă foarte urât atunci când intrară pe ușa de lemn , Daniel .

-De ce ? De ce vrei să mă chinui hââââ !?Nu ți-e milă de mine ?

-Dacă mai țipi mult o să ne audă cineva scumpa mea !!

- Șiii să audă ,ca să mă duc la familia mea la logodnicul meu , înțelegi !!

-Ascultă o să stai cu mine fie că mă iubești s-au nu , altfel ....

-Altfel ce ? Mă omori ?

- Nuuu o să-i vezi pe cei dragi ție în sicrie albe , santinelele mele sunt peste tot ,știi nu ?

-Nuuu n-ai face asta !!

-Ba da ,pentru ca nimic să nu stea în calea acestei iubirii !

Și când a zis acestea Antonia a dat din cap tristă și mai mult plânsă .

-Iar mâine te vei trezi de dimineață și vom merge în SUA .

Dimineața veni cu rapiditate iar mașina în care se afla Antonia a ajuns la aeroport iar de acolo va parcurge un drum lung de 12 ore până pe continentul american .

Acasă tristețea se așeza precum fulgii de nea afară , părinții Antoniei și fratele ei erau disperați de când fata lor a fost răpită iar iubitul ei plângea pe haina ei și mormăia : „Unde ești prințesa mea ,unde ?" . În primele zile de la dispariție mama Antoniei a pornit un scandal monstu contra lui Sebastian asemenea iernii de afară .

Timpul trecură precum clipirea omului așa că sărbătoriile trecură , la fel de amare și triste ca sufltele familiei , prieteniilor , și a celor din jurul Antoniei .


La un pas de fericire(vol. 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum