KUPID IN THE LABYRINTH

227 11 0
                                    

Someone pov.

Percy, Anabeth a Rachel uháňali chodbami labyrintu.
"Tadiaľ!" húkla Rachel.
"Si si istá? Veď tam nič nie je!" vrčala Anabeth.
"Dosť vy dve. Ja Rachel verím. Poďme!"
Vošli do okrúhlej miestnosti. Po stenách boli vyobrazené presladené vyznania lásky a podobne.
"Toto nemôže byť pravda!" šomrala Anabeth.
"Čo? Hej pozri na mňa!" otočil som si ju k sebe.
"Toto je domov..." začala
"Mňa! Kupida! Ak chcete prejsť, musí niekto z vás splniť moju skúšku. Aha! Dcéra Atény! No ty to máš dosť zamotané! Tak to mám rád! No poď! Vyber si!" Kupid.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

(Od tadeto to bude písané ako dialóg)
A: Anabeth
P: Percy
R: Rachel
K: Kupid
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

A: Prečo ja?
K: Percy v tom má jasno, to nieje nič čo by ma zaujímalo.
P: Hej! Ja som tu!
A: Buď ticho chaluhový mozoček! A čo Rachel.
K: To je smrtelníčka!
R: Ja som tu!
A: (*vzdychne si*) Ok. Tak to teda spravím.
Okolo Anabeth začali víriť rôzne obrazy a vízie. Na jednej bola s Lukom, na ďalšej s Percym. Bránila sa tomu. A vzápätí sa zas podvoľovala. Na tvári jej bolo vidieť strach, zdesenie a lásku zároveň.
K: Musíš to prijať. Inak sa z tadeto nedostanete.
A: Ja....milujem.....
Percymu až teraz došlo čo má Anabeth spraviť. Má si vybrať koho miluje. Jeho alebo Luka.
P: Prečo jej to robíte? Ste boh lásky tak prečo nútite ľudí milovať?
K: Lebo láska je ohavná a krásna zároveň. Kto sa pozrie láske do očí, priamo do očí, neprežije.
Percy sa zhrozil. Anabeth sa išla zrútiť no ten výr spomienok ju držal. Rachel to celé pozorovala z úzadia. Je to smrteľníčka. Nemá sa miešať do polobožskývh záležitostí.
A: Milujem........Percyho!
Všetko ustalo. Percymu sa mihol na tváry ustaraný výraz, keď sa Anabeth zrútila.

Percy pov.

Rýchlo som sa za ňou rozbehol. Rachel som si nevšímal. plakala na zemi s tvárou v rukách. klesol som pri nej na kolená a objal ju. "prepáč Percy...je-e mi to strašne ľúto." "Pššššš... Neospravedlňuj sa. Milujem ťa!" chytil som jej tvár do dlaní aby sa na mňa pozrela. Videl som jej v očiach prekvapenie, no aj zdesenie. nevydržal som to. Musel som ju pobozkať. Jemne som si ju pritiahol k sebe. Perami som sa jej zľahka obtrel o ústa. Chutila po soli a zubnej paste. cítil som ako mi rukami prechádza po hrudi až ku krku. Pritiahla si ma bližšie. Chytil som ju okolo pása tisol si ju k sebe bližšie. Jemne som jej perami pootvoril ústa. neprotestovala. Do bozku som dal všetko. Moju lásku k nej, moju bolesť keď som ju videl s inými, strach z toho, čo na to povedia bohovia, vášeň, jemnosť a cit. Bozky mi oplácala. Vydržal by som ju bozkávať celé hodiny, keby nás nevyrušilo odkašlanie. "ehm, ehm..! musíme ísť!" povedala Rachel a šibla po Anabeth nahnevaným a závistlivým pohľadom. Postavili sme sa a chytil som Anabeth za ruku. Preplietla si so mnou prsty. Nakoniec to všetko dobre skončilo. 




MOHOL SOM SA VIACEJ MÝLIŤ???????????














465 slov. 






hope u like it

ONE SHOTS Percabeth & Mortal InstrumentsWhere stories live. Discover now