34ο

911 137 37
                                    

Μην ξεχάσετε αν σας αρέσει να πατήσετε αστεράκι και να γράψετε πολλααααα σχόλια (πολλά θέλω το ξέρω😢😂)

Πρώτη μέρα στο πανεπιστήμιο. Πφφ κατάλαβα! Μόνη μου θα είμαι! Έχω έρθει εδώ και μισή ώρα και δεν μπορώ να βρω καμία αίθουσα... ειναι 10πλασιο από που ήταν στα Γιάννενα, μην πω ότι και 10πλασιο λίγο είναι...
Αα να μαι! Παρακαλώ πολύ, να μου δώσετε ένα βραβείο, που βρήκα μετά από 29 ολόκληρα λεπτά την αίθουσα που έχω μάθημα..

Παρουσιαστής: Και το πρώτο βραβείο ανήκει στην δεσποινίς Έλενα Χρήστου! Παρακαλώ, δεσποινίς Έλενα ελάτε στην σκηνή!

Σηκώνομαι από την θέση μου και κατευθηνομαι προς την σκηνή

Ελ: Πραγματικά, είναι τιμή μου να λάβω αυτό το βραβείο!! Μετά από 29 λεπτά, 51 δευτερόλεπτα και 1 κλασμα του δευτερολεπτου βρήκα την αίθουσα που έχω μάθημα! Πιστεύω ότι αυτό μου ανήκει!

Είπα καθώς πήρα το κύπελλο μου!!

??: excuse me?

Ελ: y-yes?

??: are you new here?

Ελ: yes

??: Martha
Είπε καθώς μου έδινε το χέρι της για χειραψία

Ελ: Elena, nice to meet you!

Ma: nice to meet you too! Where are you from?

Ελ: Greece

Ma: αληθεια?

Ελ: ναι καλ- κάτσε μιλάς ελληνικά?

Είπα με ένα τεράστιο χαμόγελο.

Μα: από ότι κατάλαβες

Μου είπε χαμογελοντας

Ελ: ουαου!! Από ποιο μέρος της Ελλάδας είσαι?

Μα: βασικά η νονά μου είναι από Ελλάδα και όταν ήμουν μικρή μου μιλούσε ελληνικά και έτσι ξέρω. Δεν έχω πάει ποτέ..

Ελ: είναι τέλεια εκεί!!

Είπα και αυτόματα θυμήθηκα τα πάντα...

Μα: εσύ? Τι κάνεις εδώ?

Ελ: σπουδές

Μα: πως και αποφασισες να έρθεις Αμερική?

Ελ: βασικά δεν το αποφάσισα, απρόοπτα ήρθε..

Μα: σε 5 λεπτά χτυπάει και πρέπει να πάω στην αίθουσα που έχω μάθημα. Θες να ανταλλάξουμε τηλέφωνα και να τα ξαναπούμε?

Γιατί Γιαννιώτη Ερωτεύτηκα #MBCA #in.nasawards #TBA2018Donde viven las historias. Descúbrelo ahora