1 ΕΒΔΟΜΑ ΜΕΤΆ
Έχει περάσει μια εβδομάδα.
Μια εβδομάδα από τότε που έχασα το κολιε μου...
Μία εβδομάδα που η Μάρθα με αποφεύγει...Ναι η Μάρθα με αποφεύγει και δεν ξερω και τον λόγο.
Αν την πάρω τηλέφωνο και θα την ρωτήσω πχ να πάμε για καφέ θα μου πει <<δεν μπορώ γιατί έχω διάβασμα>> ή <<σήμερα θα πάω στην νονά μου, μπορούμε να το κανονίσουμε για αύριο>> και όταν έρθει αυτό το αύριο θα πει κάτι άλλο και πάει λέγοντας και αυτό επί μια εβδομάδα. Προσπαθώ να την βρω στο πανεπιστήμιο ή κάπου για να την ρωτήσω αλλά δεν την βρίσκω πουθενά αλλά και να την βρω θα μου πει <<αχχ συγνώμη Έλενα, πρέπει να φύγω, με περιμένουν>>...
Ναι είναι λίγο κάπως γιατί νόμιζα είχα βρει έναν φίλο αλλά τελικά μάλλον έκανα λάθος.
Κατευθύνθηκα προς την αίθουσα που έχω μάθημα και έκατσα σε μια από τις μπροστινες θέσεις.
Η ρουτίνα μου εδώ και μια εβδομάδα είναι Ξύπνημα - σχολή - διάβασμα - φαγητό - πάλι από την αρχή....
Ειναι βαρετά να μην έχεις κανέναν και να μην κάνεις τίποτα.
Αλλιώς είχα σκεφτεί το πως θα είμαι στο πανεπιστήμιο.
Με είχαν σκεφτεί με την Ραφαέλα, μαζί, να διαβάζουμε, να συγκατοικουμε, να κάνουμε βλακείες, να βγαίνουμε τα Σάββατα, αλλά από όλα αυτά δεν έγινε τίποτα. Και τα είχαμε σχεδιάσει ολα. Τελικά καλά λένε "Μην σχεδιάσεις τίποτα γιατί δεν θα σου βγει"...
Οταν τελειωσαμε μάζεψα τα πράγματα μου και αφού ήταν η τελευταία ώρα έφυγα με προορισμό το σπίτι μου. Πήρα το λεωφορείο. Στην διαδρομή σκεφτόμουν τι να κάνουν τα παιδιά.. Ναι δεν έχω επικοινωνήσει καθώς φοβάμαι το ενδεχόμενο να μην με παρακολουθεί ο Κηφος..
Έφτασα σπίτι και μπηκα μεσα. Άφησα τα πράγματα μου και εβαλα άνετα ρούχα. Πηγα να μαγειρεψω. Για βάλτε το μυαλό σας να σκεφτεί τι... Σωστά, μόλις κερδίσετε ένα βραβείο. ΜΑΚΑΡΌΝΙΑ ΜΕ ΚΙΜΆ.... Μαγείρεψα, έφαγα και άρχισα το διάβασμα. Τώρα τελευταία αισθάνομαι κάτι πόνους
στα ματια. (Που νομίζατε ρεε?😂) Σκεφτηκα πως μπορεί να είναι από το πολύ το διάβασμα καθώς όλη την ώρα διαβάζω. Ίσως κλείσω κάποιο ραντεβού στον οφθαλμίατρο. Για την ώρα καλύτερα να διαβάσω. Αν τα καταφέρω γιατί το κινητό μου χτύπησε. Δεν έχει αριθμό. Παρόλα αυτά το σήκωσα για να μην με πει οποίος και αν είναι σνομπ.
Ελ: παρακαλώ?
??: αγάπη μου?
Ελ: Στεφανε?
BẠN ĐANG ĐỌC
Γιατί Γιαννιώτη Ερωτεύτηκα #MBCA #in.nasawards #TBA2018
Teen FictionΗ Έλενα, μια 18χρονη κοπέλα οπου θα σπουδάσει ιατρική στα Γιάννενα. Φυσικά και δεν θα πάει μόνη της. Μαζι θα είναι και η κολλητή της η Ραφαέλα. Η Έλενα έχει εναν αδελφό, 17 χρόνων. Ο μπαμπάς της ειναι 'συντηρητικός' για οτι αφορά την μονάκριβη κορη...