Πήγαμε σπίτι και η Ραφαέλα άρχισε να καθαρίζει με μεγαλη χαρά και αρχισε να μαγειρεύει...
Ελα Χριστέ και Παναγία!!
Η Ραφαέλα.. Που για να τα κανει αυτα πρέπει να της τάξεις τον ουρανό με τα άστρα... Τέλως παντων δεν έδωσα πολυ σημασία... Καλύτερα για εμένα...
Πηγα στο δωμάτιο, μπήκα λιγο Facebook και instagram για να περάσει η ωρα. Μετα μπήκα να κανω ενα μπάνιο και οταν τελείωσα πηγα στο δωμάτιο μου και εκεί βρηκα ενα φόρεμα μου και τα μαύρα μου τακούνια👇👇👇
Λογικα θα βγούμε και τα έβγαλε η Ραφαέλα για να τα φορέσω.. Τα φόρεσα και βάφτηκα (make up, mascara, και ενα κόκκινο κραγιόν). Έκανα ελαφρές μπούκλες τα μαλλιά μου, Κολόνια και έτοιμη.
Έρχετε η Ραφαέλα στο δωμάτιο μου.Ραφ: αντε βρε φίλη μου.. Παμε κάτω..
Μου ειπε και σχεδόν με έσυρε μέχρι το σαλόνι...
Αυτή πηγε στην τραπεζαρια δεν κατάλαβα και γιατι αλλα δεν έδωσα σημασία "άσε τον τρελο στην τρελα του" σκέφτηκα και αρχισα να γελάω.
Χτύπησε το κουδούνι.. Μαα καλαα ποιος είναι?? Θα αργήσουμε...
Ανοίγω την πορτα... μένω με το στομα ανοιχτό και γουρλωνω τα ματια μου. ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΕΔΩ??Κω: γειαα
Ελ: γεια σας..Έρχετε η Ραφαέλα στην πόρτα.
Ραφ: καλε άσε τα παιδιά να μπουν ειναι αγένεια...
Λεει και μπενουν μεσα. Εγω εντωμεταξύ ειμαι ακομα σε κατάσταση σοκ. ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΕΔΏ??
Παμε στο σαλόνι και κάτσαμε εκει.Ραφ: ελενα έρχεσαι μαζι μου να με βοηθήσεις με τα ποτά?
Μου λεει με ενα χαμόγελο.Ελ: Ναι.. Λεω με ενα χαμόγελο και σηκώνομε μαζί της
Στην κουζίνα :
Ελ: ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΊ ΕΔΩ? λεω φωνάζοντας χαμηλόφωνα
Ραφ: πλακα μου κάνεις ετσι?? Στην καφετέριες τους καλέσαμε να έρθουν για φαγητό και συμφώνησαν.
Ελ: ΑΥΤΟΊ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ ΕΓΩ!? ΞΕΡΕΙΣ ΜΕΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ!!
της λεω, παλι φωνάζοντας για να μην μας ακούσουν..Ραφ: παιδί μου αλτσχάιμερ εχεις!? Στην καφετέρια δεν σε ρωτησα και μου ειπες ναι?
Ελ: τι λες καλε ειπα εγω ναι!?
Λεω κανονικά τωραΡαφ: ναι.. Μου είπες δεν ξερω και μετα ναι.. Αα καλαα.. αύριο θα σε παω σε κανένα γιατρό μπας και σώζεται αυτό που έχεις!
Λεει σοβαρά.. και φεύγει με το κρασί στο δίσκο.
Εγώ πάλι εξακολουθώ να μην θυμάμαι... αχχ ναι καλέ... ΤΏΡΑ ΘΥΜΉΘΗΚΑ.. ΔΕΝ ΉΞΕΡΑ ΣΕ ΤΙ ΣΥΜΦΏΝΗΣΑ... ΤΏΡΑ ΌΜΩΣ ΞΈΡΩ!!Ραφ: Καλεε Έλενα!? Ελα στην τραπεζαρία σε περιμένουμε.
'Ουφφ' σκέφτηκα και έφυγα για την τραπεζαρία.
YOU ARE READING
Γιατί Γιαννιώτη Ερωτεύτηκα #MBCA #in.nasawards #TBA2018
Teen FictionΗ Έλενα, μια 18χρονη κοπέλα οπου θα σπουδάσει ιατρική στα Γιάννενα. Φυσικά και δεν θα πάει μόνη της. Μαζι θα είναι και η κολλητή της η Ραφαέλα. Η Έλενα έχει εναν αδελφό, 17 χρόνων. Ο μπαμπάς της ειναι 'συντηρητικός' για οτι αφορά την μονάκριβη κορη...