Lupta finală partea 2

80 9 0
                                    

-Bine tată, când mergem acasă?
-Acum, vin mai târziu după sora ta.
**Marinette pov **
Tata a plecat cu Adrian, însfârșit mă pot odihni. Intra doctorul.
-Dle Agreste?
-Nu , dle doctor sunt doar eu.
-Trebuie să vă spun ceva.
-Da.
-Nu sunteți fica dlui Agreste!
-Ce?
-Datorita donației de sânge a lui Adrian, sa descoprit ca exista o legătură de rudenie între voi.
-Deci familia mea, ma părăsit .
Doctorul dădea să plece.
-Dle Doctor zicetile ca am murit.
-De ce?
-Trebuie să mă ascund o perioada. Voi rog.
-Bine.
-Treceți pe acte ca am decedat. Și  dati-le, acești cercei .
Dândui niște cercei asemănători cu miraculosi.
**Gabriel pov **
Am fost deranjat de telefon. Mă suna doctorul .
**convorbire telefonica **
-Da spunteți .
-Domnule Agreste, fiica dumneavoastră a murit.
-Ce? Nu se poate.
-Condoleanțe!
**end call **
Nu îmi vine să cred că fiica mea a murit. M-am pregătit și am plecat ca să-i iau lucrurile. Mă durea sufletul. I-am pierdut pe toți cei dragi.
**la spital **
-Pot sa îmi văd pentru ultima data fiica?
-Da desigur.
Am coborât și m-am uitat la ea. La par și ochii semăna, dar nu era ea știu sigur. Simțeam. Poate că nu îmi doream asta,deoarece nu vroiam să o pierd și pe ea.
^^După 5 ani ^^
**Marinette pov **
După ce am fugit de la spital m-am dus să mă vopsesc și mai apoi să îmi fac noi acte. Mi-am schimbat și numele, mă cheamă Sofia Daria Celine,m-am născut pe data de 21. 12 1998. Și am 22 de ani. Încă o am pe Tiki. Tata încă mai acumatizeaza. Din păcate a devenit din ce în ce mai puternic , și abia dacă fac față . Deși nu e tatăl meu , mă doare.
**Adrian pov **
De când Marinette a murit tata a devenit din ce în ce mai rece, în câteva zile va fi ziua mea și a surori mele. Deși au trecut 5 ani decând a dispărut. Se pare că master Fu ia luat miraculosul și ila dat unei fete cu parul saten. Cu ochii albaștri. Mi-a zis ca urmează ultima bătălie dintre bine și rău. Ce înseamnă asta. Ca ne vom lupta cu Papilon .
**time skip **
**ziua luptei **
^^Marinette pov ^^
-Chat activează gheara felinei.
-Acum. Cataclism.
-Dobora corpul de iluminat .
-Vă voi distruge.
-Nici o șansă Papilon suntem 2 la 1.
-Buburuzo, suntem 2 la 4 .
-Ce vrei să spui?
-Îți prezint pe aliații mei. Ei sunt de 2 ori mai puternici decât foști mei akumatizati. Îi cheamă Destoier și Le Pupette. Și el este Wolfers și este un miraculous.
-Dați-mi miraculosi sau pieriti!
(Nu mai am chef să scriu dar oricum binele câștiga )
-Sa te deposedam. Buburuza Miraculoasă!
Mă simt ciudat deodată simt cum cad. Nu mai pot face nimic eram prea obosita. Și am văzut doar negru.
^^Adrian pov ^^
O priveam pe Buburuza deodată aceasta cădea. M-am aruncat după ea. Am reușit să o prind. O i-au în brațe și o duc la spital...

Oare Marinette va supraviețui sau va muri. Pa scriu doar când :nu am tema, sâmbătă și duminică, când nu am test. Deci singura zi când postez sigur este sâmbătă, 2 capitole pe sâmbătă. În vacanță de cât mai multe ori pe zi.
Sar putea și azi dar nu știu mâine am 1 test și marți 2 sau 3.
Bye. Pup. 












Iubirea schimba tot vol.1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum