Exista un loc unde ne simtim in siguranta, pentru Alex, o adolescent de 16 ani, acel loc nu exista. Mama,tatal si sora ei trebuiau sa o faca sa se simta in siguranta, dar nu era asa. Ceva din interiorul ei ii spunea ca nu e in siguranta nicaieri si ca trebuie sa se pregateasca pentru ceva, dar ce?
Alex statea, ca de obicei, in camera ei scufundata in cartile ei preferate, cand cineva intra pe usa:
-Iar povestile tale ciudate,Alex, daca nu o sa lasi cartile alea o sa ajungi la spitalul de nebuni!
-Prefer povestile mele ciudate decat sa stau toata ziua pe youtube si pe omegle, Clarisa!
-Ha ha, vin.o la masa!
Alex a coborat in bucatarie ca sa rontaie ceva. Acolo o astepta familia, Diana o femeie tanara, de 35 de ani, cu parul blond natural si ochi versi, Simon si el un blond natular in vrasta de 38 de ani cu ochi albastri si Clarisa, o fata de 18 ani blonda si ea cu ochii verzi, toti zambesc cand Alex intra pe usa bucatariei, ei si cu alex nu semanau deloc, ei blonzi, Alex satena, ei ochi verzi si albastri, Alex ochi caprui. Cateodata Alex se intreba daca nu cumva ea este adoptata.
-Cum ti-a fost ziua? Intreaba Diana pe Simon.
-La fel ca in oricare alta zi, ma trezesc, beau cafeau si in restul zilei ma gandesc cat sunt de norocos sa te am alaturi de mine. Zile Simon cu dragosta in ochi cand o privea pe Diana.
Cei doi zambira si se sarutara.
-Mama, tata, scarbos. Lua-ti-va o camera!
-Clarisa! Nu e frumos, zise Diana.
- Ma rog, mi-a pierit pofta de mancare. Clarisa se ridica de la masa si merge in camera ei.
-Cateodata chiar nu o inteleg. Zisa cu amraciune Simon.
Masa a decurs normal in absenta Clarisei, nimeni nu a vorbit, toti au mancat si au strans masa impreuna.
-Eu merg in camera mea, zise Alex, dar parca parintii nici nu o auzira asa ca Alex a pornit spre camera ei.
Casa in care locuiau era o casa cu doua etaje, un garaj si o mica gradina cu flori, de care Diana avea mare grija. La primul etaj se aflau camera de zi, o bucatarie, un hol micut la intrare si o baie,iar la al doilea etaj se aflau dormitoarele, 3 dormitoare aranjate ca intr-un triunghi, varful triunghiului era dormitorul parintilor, in coltul din dreapta era dormitorul Clarisei si cel din stanga al lui Alex. Camera lui Alex era zugravita intr-un albastru deschis acoperit cu desenele ei. Ea era o artista care picta ce visa, odata a visat un stol de fluturi care zburau impreuna formand un cuvant EPUDIAS, niciodata Alex nu a inteles ce inseamna, era dintr.o limba moarta si foarte veche. Pe langa acest desen mai avea un simbol de care era dependent, il visa tot timpul: un cerc in care era desenat un triunghi care avea la fiecare varf o stea, iar in mijlocul triunghiului un alt triughi mai mic cu varful in jos.
YOU ARE READING
Distrugatorii De Umbre!
Science FictionAceasta carte este bazata pe o poveste incitanta de aventura,dragoste si minciuni! Iubitori de SF o sa o adore!