Au iesit in gradina de unde s-au indreptat la docuri." Docuri" era un cuvant cheie care proteja o locatie secreta distrugatorilor, unde erau adunati mai multi distrugatori ca sa ajute la gasirea Cartii Abisului. La "docuri" era defapt un institute foarte mare care era un loc unde distrugatorii descoperiti puteau sa se adaposteasca si sa se antreneze pentru razboiul impotriva lui Dimitri si a odraselor sale. Ajunsi in fata portii, care separa Docurile de civilizatie, Josh si Marc au ciocanit de doua ori apoi o pauza de 4 secunde si iar au ciocanit de 4 ori. "Asta trebuie sa fei parola" gandi Alex. Poarta se deschise si doi barbate inalti si musculosi il iau pe Nick si-l duc inauntru, Alex si ceilalti urmarindu-i.
Institutulera la fel ca un conac, cu 4 etaje a cate 8 camere cu paturi si mobilier foartevintigi. Tot peretele era facut cu graffiti in tot felul de simboluri. Inmijlocul Docului pe toata podeau era desenat simbolul manda, atat de bine desenat de parca parea ca o sa-si i-a zborul. Cei doi barbate il duc pe Nick intr-o camera unde scria pe usa "Infirme" care se traducea ca fiind sala de odihna, "probabil pentru cei raniti" se gandi Alex cand intra pe usa.
Camera era un mare cu 10-12 paturi aranjate in linie perfect dreapta. Pe al patrule pat l-au asejat pe Nick, ranile i se adancira si sangerau incontinuu.
-Trebuie sa astepti afara, spuse unul dintre barbati.
-Dar...incepu sa se roage de ei Alex, Nick...are nevoie de mine.
-Duceti-o afara, se adresa barbatul lui Josh si Marc.
-Haide Alex, zise Marc, trebuie sa-I lasam sa-si faca treaba.
Astfel Marc o ia de brat pe Alex si o scoate afara. Alex ramase langa usa ca sa fie pregatita cand Nick se va trezi, dar din cauza oboselii si a durerii de cap adormi pe jos. Se trezeste atunci cand usa de la Infirme se deschide si iese de acolo Nick cu parul lui roscat si ciufulit, cu hainele ravasite,palid la fata, cu cearcane andanci care ii dadeau de gol oboseala si tinandu-se de burta,probabil de la durere.
-Nick, spuse Alex ridicandu-se si luandu-l in brate. Cat ma bucur ca esti bine! Spuse Alex uitandu-se adanc in ochii lui albastri.
El ii raspunde la imbratisare strangand-o tare langa pieptul ei, uitandu-se la ea. "Cat e de frumoasa! " gandi Nick in timp ce-I mangaie obrazul si se uita la ochii ei caprui atat de frumosi.
-Crede-am ca nu o sa te mai vad. Alex, dupa ce tu ai lesinat a veniti dimitri peste noi in casa, pe tine te-a luat si a disparut, iar eu am ramas sa ma lupt cu vampirii lui stupizi.spuse Nick scuipand cuvintele "Dimitri" si "vampire".
-Acum tot ce conteaz e ca suntem impreuna si ca suntem in siguranta. De ce nu mi-ai spus ca Daniel e tatal tau vitreg? Intreaba Alex.
-Pentru ca in tot timpul asta il consideram tatal meu biologic, asta pana cand am aflat ca vrea sa ma omoare. Spuse Nick cu o tristete in ochi.
-Mda...halal tata, spuse Alex grijulie cand ii mangaia obrajii lui Nick. Acesta zambeste si ii apasa palma ei cu palma lui peste obraz.
-Vin-o, vreau sa-ti arat ceva, spuse Nick luand-o pe Alex de mana si conducand-o spre al treilea etaj al docului.
Urca scarile etajului al treilea si ajung la o usa care nu are incuietoare sau iala..era doar un perete in forma de usa.
-Ce e asta? Intreaba Alex derutata.
-Aici...e locul unde ne antrenam sa distrugem demonii. Spuse Nick apasand pe un buton ascuns.
YOU ARE READING
Distrugatorii De Umbre!
Science FictionAceasta carte este bazata pe o poveste incitanta de aventura,dragoste si minciuni! Iubitori de SF o sa o adore!