Upřeně jsme na sebe koukali a odmítali odvrátit zrak. Najednou ke mně přišel a sedl si vedle mě. ,,Jsi to vážně ty?" na tváři měl krásný úsměv. Po tvářích mi začaly stékat neposlušné slzy. Pomalu jsem přikývla. ,,Sary!" zvolal šťastně a pevně mě objal. Objetí jsem mu opětovala.
,,Ehm... Ridley?" řekl za ním nějaký kluk. Odtrhla jsem se od něj. Ten kluk měl hnědé vlasy a hnědé oči. Zmatený výraz toho kluka se změnil v úšklebek. ,,Tý jo, ty jedeš... je tu nová a už tě objímá." řekl.
,,Drž hubu..." zasmál se Ridley a naznačoval jako že mu dá pěstí. Ten kluk se jakoby vyhnul a vyplázl jazyk. Ridley se mu ten jazyk snažit chytit do rukou. Tomuhle všemu jsem se musela zasmát. Ten kluk přesměroval svojí pozornost na mě. ,,A jak se jmenuje tahle kráska?" zeptal se a mrkl na mě. Ridleymu se to asi nelíbilo, proto sebou trošičku trhl. ,,Sarah." usmála jsem se na něj. ,,Já Jack." představil se mi a uklonil se.
,,No, tak jo... heeej!" řekl Ridley, ale Jack ho mezitím vytlačil z jeho místa a sedl si vedle mě. Jack se otočil na mě a svým pohledem mě doslova skenoval. ,,Dej si odstup!" zasyčel Ridley a propaloval Jacka pohledem. ,,No jo, no jo..." Jack zvedl ruce na význam, že se vzdává a zvedl se ze židle. Ridley si sedl vedle mě a zeptal se mě: ,,Můžu s tebou sedět?"
Přikývla jsem. Jack začal dělat uraženého a sedl si za nás do lavice. Když začala hodina slyšela jsem za sebou jak Jack říká: ,,Oh my god she is so cute!" samozřejmě to zašeptal. Trošku jsem natočila hlavu k němu a zašeptala: ,,I can speak English." Ridley to zřejmě nevydržel a uchechtl se. Jack mu věnoval vražedný pohled.
Najednou do třídy vtrhl jeden kluk. Ridley a Jack se na něj okamžitě zamračili. Zmateně jsem se na ně koukala a pak přesměrovala svůj pohled na něj. Byl to vysoký, ale ne tak jako Ridley blonďák s modrýma očima. Pan učitel se na něj zamračil: ,,Co je na tom tak těžkého přijít první den včas, Stylesi?" zeptal se ho jedovatě. ,,No bože, to se toho snad tolik nestalo, ne?" zakoulel očima a upřel svůj pohled na mě.
Chvíli se na mě díval a potom se koukl na Ridleyho vedle mě. Doslova ho začal vraždit pohledem, ale potom se podíval na místo vedle Jacka. Ušklýbl se a šel si sednout vedle něj. Ani neměl na výběr, protože nikde jinde nebylo místo. ,,Čus špunte." pozdravil Jacka, který mu hned věnoval vražedný pohled. Špunte mu určitě říkal, protože Jack byl o trochu menší než on, ale i přesto byl Jack větší než já.
No jo... jsem prostě malá...
Do konce školy byl docela klid až na to že si Jack s tím klukem povídali v němčině a já jim moc nerozuměla.
Vyšla jsem ze školy a musela se přemáhat, abych nezačala skákat radostí. Zvládla jsem první den ve škole a mám dva kamarády! Jupí!
Už jsem byla na cestě domů, ale zastavila mě něčí ruka na mém rameni. Prudce jsem se otočila a za sebou jsem uviděla toho blonďáka. ,,Ahoj krásko, řekl bych že se ještě neznáme." řekl flirtovně. ,,Ahoj?" řekla jsem nejistě. ,,Jsem Michael." řekl a začal se nebezpečně přibližovat. Já začala couvat. Couvala jsem tak dlouho dokud jsem nenarazila do zdi. On se na mě namáčkl a řekl: ,,Jsi tak neskutečně krásná..."
I přesto že jsem nechtěla se svými rty otřel o ty mé. Polibky jsem mu neoplácela, ani jsem mu nemohla jednu vrazit, protože mi držel zápěstí nahoře. Z polibků chtěl postoupit dál. Ještě víc se ke mně namáčkl a svým jazykem otřel můj spodní ret. Už jsem vymyslela plán, když mu dovolím dát jeho jazyk do mojí pusy tak možná ty ruce trochu povolí.
Pootevřela jsem pusu a jeho jazyk mi vplul do úst. Jak jsem říkala, jeho stisk povolil a já se od něj odtrhla. Vlepila jsem mu facku a on zasyčel bolestí ještě jsem ho kopla do kolene a on se skácel k zemi. ,,Nejsem žádná tvoje d*vka!" zařvala jsem na něj. On se držel za jeho poraněné koleno a na tváři se mu rýsoval otisk mé ruky.
Naštvaně jsem od něj odešla.
YOU ARE READING
Strach a Život
RomanceOsmnáctiletá Sarah si zažila dost těžké dětství, že jí šikanovali ve škole, ale i doma. Její táta jménem Erik byl takový psychopat, že když jenom udělala něco špatně, jako třeba že když nedala nahoru prkénko od záchoda, tak jí seřval. Ale když jí by...