Ridley se koukal do země a Jack se na mě usmíval. Zavřela jsem na chvíli oči, řekla: ,,Jdi k čertu..." a odešla.
Teď jsem seděla na schodech u školy. Čekala jsem než se ty dveře konečně otevřou. Dala jsem si obličej do dlaní a zavřela oči. ,,Nenastydneš?" ozvalo se přede mnou. Podle hlasu jsem zjistila kdo to je, ale chtěla jsem si být doopravdy jistá, tak jsem zvedla svůj pohled. Přede mnou stál Jack se svým hezkým úsměvem. Snažila jsem se usmát, ale nešlo to. Přisedl si ke mně a řekl: ,,Kašli na toho cretin."
,,Mluv prosím česky." řekla jsem bez žádných emocí. ,,Dobře, kašli na toho kreténa." usmál se. Musela jsem se na něj usmát. ,,Díky" řekla jsem. Svěsila jsem hlavu. Najednou se prudce zvedl. Zvedla jsem hlavu a uviděla jak k nám jde celkem naštvaný Ridley.
Co mu zase je?
Jack si stoupl přede mě a Ridley do něj narazil. Začaly přetlačovat. ,,Lad mig gå!(Pust mě k ní!)" zavřískal Ridley a dal Jackovi pěstí. Ten se skácel k zemi. ,,Ne!" po tváři mi stekla jedna slza a potom další a další.
Ridley se na mě rozzuřeně podíval a šel ke mně. Chytl mě za zápěstí a stiskl. Sykla jsem bolestí. To tak strašně bolelo!! Prudce mě vytáhl do stoje a vzal i mé druhé zápěstí. ,,Co to sakra bylo!! Ty se na něj usmála!! Nechci, aby jste byli spolu!! Tebe si zasloužím jen já!! Ty! A! On! Nebudete! Spolu!!!!" řval na mě a pořád sílil ve stisku, až mi v pravé ruce něco křuplo.
Začal jsem hystericky brečet a snažila jsem se ho odstrčit, ale nemohla jsem hnout pravým zápěstím, když mi ho ještě víc zmáčkl, tak to tam ještě jednou křuplo.
,,Dost!! Vždyť jí tu ruku zlomíš!!" zařval Jack. S totálně uslzenýma očima jsem se na něj podívala.
Jak to že jsem zatím neomdlela bolestí!
Ridley mě ihned pustil a já spadla na zem. Moje ruka!! Dotkla jsem se jí. Sykla jsem bolestí. ,,Ale notak Sarah! Pohni s ní!" řekl Ridley vyděšeně. Snažil se ke mně přiblížit. ,,Ne! Nepřibližuj se ke mně Ridley!!" zakřičela jsem a zvedla se. Šla jsem se postavit za Jacka a když jsem se cítila v bezpečí za ním jsem na Ridleyho zařvala: ,,Jsi zrůda! Jsi... jsi... jako Erik! Tu ruku mám určitě zlomenou a slyšela jsem křupnutí dvakrát! Potřebuju do nemocnice!"
,,Půjdu s tebou!" řekl Ridley jenže Jack ho zastavil a řekl: ,,Ne! S tebou tam rozhodně nepůjde ty psychopate! Já do nemocnice stejně taky potřebuju a kvůli komu? Bingo! Kvůli tobě!" řekl Jack a ukázal na svůj zmlácený obličej.
Jack mě vzal za tu neporaněnou ruku a vedl mě směrem k nemocnici. ,,Řekni mi prosím že máš kartičku zdravotní pojišťovny..." zeptal se nadějně. Musela jsem se zasmát a řekla jsem: ,,Ano, mám."
YOU ARE READING
Strach a Život
RomanceOsmnáctiletá Sarah si zažila dost těžké dětství, že jí šikanovali ve škole, ale i doma. Její táta jménem Erik byl takový psychopat, že když jenom udělala něco špatně, jako třeba že když nedala nahoru prkénko od záchoda, tak jí seřval. Ale když jí by...