Ráno jsem se vzbudila šest a oblékla jsem se do černých džín a modrého trika. Vlasy jsem zčesala do dvou copů a nakonec jsem si vzala moje černé brýle. Dneska máme čtyři hodiny a budeme si číst i školní řád, takže máme zábavu na tři hodiny a tu poslední si budeme moct dělat co chceme.
Nasnídala jsem se. Dneska tam nebyla žádná náladová Elizabeth, takže jsem si snídani docela dost užila.
Šla jsem do školy a bylo teprve půl sedmé. Před školou čekali kluci. Přišla jsem k nim a pozdravila je. ,,Čauky!" plácl si se mnou Jack.
Ridley se na Jacka nadějně podíval a zeptal se: ,,Soll ich es ihr sagen?(Mám jí to říct?)" Zašklebila jsem se a řekla: ,,Ich spreche deutsch...(Mluvím německy...)"
,,Existuje nějaký jazyk, který neumíš?" zeptal se Ridley. ,,Vyzkoušej mě." mrkla jsem na něj.
,,Bojour.(ahoj.)" usmál se Jack. ,,Comment allez-vous?(Jak se máš?)" zeptala jsem se. ,,Kan du male?(Umíš malovat?)" zkoušel dál Ridley. Tak teď jsem byla v koncích... ,,Eh............. nevím..." přiznala jsem a svěsila ramena. Ridley mě objal kolem ramen a řekl: ,,To nic..."
Ridley se podíval na Jacka a řekl: ,,Jeg fik det?(Mám?)" Jack pokrčil rameny a nakonec řekl: ,,Det gætter vi ikke på...(Asi ne...)"
Ridley se na něj nechápavě podíval: ,,Hvorfor?(Proč?)" Jack pokrčil rameny a řekl: ,,Måske kan hun lide mig ...(Třeba má ráda mě...)" Ridley se na něj podíval ve stylu: Zkus to říct zbovu a rozbiju ti hubu. ,,Hvem ellers vil jeg gerne? Jeg beskyttede hende, da psykopaten ville gøre ondt i hende! (Koho jiného než mě by měla mít ráda? Já jsem jí chránil, když jí ten psychopat chtěl ublížit!)" rozkřikl se Ridley.
Jack se na něj nechápavě a vyděšeně podíval. Pomalu se zeptal: ,,Hvad psykopat? (Jaký psychopat?)"
Ridley se chytl za pusu. Asi řekl něco, co neměl...
Jak ráda bych rozuměla o čem si povídají!!!!
,,Glem det...(zapomeň na to...)" zavrčel Ridley.
,,Men Ridley...(Ale Ridley...)" zaprosil Jack.
,,Glem det!(Zapomeň na to!)" zakřičel Ridley.
,,Kig på Sarah! Han græder for dig! (Podívej se na Sarah! Kvůli tobě brečí!)" rozkřikl se Jack a obejmul mě. Ano, to jsem potřebovala... Ridleyho jsem už dlouho neviděla řvát a... jde z něj strach...
Ridley mně pozoroval se strachem a zuřivostí v očích. ,,Pust jí!!" zařval a ruce zabalil do pěstí. Když zařval, tak jsem sebou trhla a víc se přitiskla k Jackovi. Z očí mi tekly potůčky slz.
,,Já říkám pust jí!!!" zařval a přidal na hlasitosti.
,,Tak dost!!!" zařvala jsem z plných plic a otočila se na Ridleyho, který stuhl. ,,Ty to snad nevidíš?! Po dlouhý době tě uslyším zařvat a myslíš že budu v pořádku?! A kvůli mě křičíš na svého kamaráda?! To ti to nepřijde ubohý?! Jo a když si tady povídáte... ehm... tou vaší řečí, tak si myslíš že budu vědět proč řveš?! Je to ubohý a děsíš mě!" dokončila jsem svůj monolog.
YOU ARE READING
Strach a Život
RomanceOsmnáctiletá Sarah si zažila dost těžké dětství, že jí šikanovali ve škole, ale i doma. Její táta jménem Erik byl takový psychopat, že když jenom udělala něco špatně, jako třeba že když nedala nahoru prkénko od záchoda, tak jí seřval. Ale když jí by...