8.rész

35 0 0
                                    

-Annyira örülök, hogy hazaértél. Nagyon, magányos voltam nélküled..-szomorkodott. Rossz volt ilyennek látni... Valahogy fel kell vidítanom.
-De most már itt vagyok, és mi lenne, ha játszanánk valamit?-tettem le a földre.
-Rendben. Gyere!-mefogta a kezem és behúzott a szobájába.
-Mit szeretnél? Mit csináljunk?-mosolyogtam rá.
-Csak üllj le ide!-mutatott a földre.
-Rendben.-leültem. Sung a játékai között nézelődött... Valahogy úgy éreztem, hogy el kell mondanom neki azt ami velem történt... Chan-el.. Vagyis Henivel... Vagy.. Nem tudom! Ez annyira zavaros.
-Sung... Mondhatok valamit?
-Persze!-kutatott tovább.
-Én.. Nem Chan vagyok... Vagyis már igen, de.. Nem ő voltam...
-Igen, tudom..-pakolt tovább. Rám se nézett.
-Honnan?-kérdeztem.
-Látszik rajtad... És Chan ott áll melletted.-fordult meg és mellém mutatott. Teljesen lefagytam.
-Te.. Tessék? Ez.. nem vicces..- dadogtam. Magam mellé nézek, de nincs ott senki.
-Attól, hogy még, hogy a testét megkaptad, a lelke meghalt.-fordult vissz a játékaihoz. Nagyon megijedtem.
-Sung, én.. Nagyon sajnálom. Nem akartam ezt, és nem szerettem volna elvenni a nővéred testét...
-Nem baj. Hisz ha Te nem jössz, akkor teljesen elvesztettük volna Chan-t. És Ő amúgy is köszöni, mert ha Te nem lennél, anyáék most nagyon szomorúak lennének.-mondta, majd mellém nézett és integetni kezdett.
-Ő.. Ő most...
-Elment. Végleg.-találta meg, végül azt a dolgot amit keresett.
Én kissé sokkos állapotban ültem a földön, de Sunghee rám mosolygott és a játékot kezdte el magyarázni. Nagyon aranyos volt. Olyan mintha már régóta a húgom lenne.
Már legalább egy órája játszottunk, amikor bejött anya.
-Chan.. Látogatód jött.-mondta, kábé olyan lelkesen mintha a fogát húznák.
-Ki az?-álltam fel. Válasz helyett megláttam Kisung-ot a folyosón.
-Ajj.. Őt miért kellett beengedni?-kérdeztem anyától.
-A barátod. Mond el neki. Vagy ha azt nem is, akkor legalább szakíts vele normálisan!-mondta halkan.
-Hajj... Rendben.

Nagyon sajnálom, hogy nem voltak részek, de nem gondtam volna hogy olvassa még valaki ezt a sztoryt!😅
Azt is sajnálom hogy ilyen kis rövid lett, de holnap, ha minden igaz, akkor nem megyek suliba és akkor majd írok egy csomót!😁❤

Ha tetszett kommentelj és   vote-olj, hogy tudjam, van értelme folytatnom😅❤

[ÁTÍRÁS ALATT]Where stories live. Discover now