İKİNCİ BÖLÜM
"Çok sıkıcı bir masa arkadaşı olmalıyım.Ya da söylediklerim hoşunuza gitmedi ki benden kaçtınız."diyen muzip sesi duyan Duru,gelip karşısına yüzünde gizemli bir gülümsemeyle dikilen adama bakakaldı.
"Ah,hayır,bu doğru değil!Tam tersi harika konuştunuz.Sadece biraz hava almak istedim."dedi kendini savunarak.
"Öyleyse tekrar yanına oturmamın bir sakıncası yok yani."diyen Emir,artık "sizli bizli" konuşmayı geride bırakmaya karar verdi.
"Tabi.Lütfen buyurun oturun."dedi kız sıkılgan bir şekilde.
Kızın yakınına yerleşen genç adam,uzanıp ellerini ellerine aldı ve:
"Bu demek oluyor ki,içerideki sözlerime katılıyorsun,doğru mu anladım?"diye zemini yoklamaya devam etti.
Bu beklenmedik samimiyet Duru'yu biraz şaşırttıysa da,adamın içkili olmasına yordu ve sorusuyla gece boyu yaptıkları sohbeti kastettiğini düşündüğü için:
"Evet,tabi ki katılıyorum.Düşündükleriniz çok güzel ve yerinde."dedi hemen.
"Güzel sevgilim benim.Teşekkür ederim."Evet" demen beni çok mutlu etti,yoksa çok mahcup olacaktım herkese."dedi derin bir memnuniyetle Emir ve kızın ellerine birer öpücük kondurdu.
Duru sadece ilk söylediği sözleri duydu.Tanrım,"güzel sevgilim" demişti ona.Demek o da hissetmişti onun duyduğu heyecanı.Belki de herşeye rağmen umut vardı...Kalbi gümbür gümbür atıyor,gözlerinin içinde güneşin ilk ışıkları oynaşıyor,en nadide mücevher gibi parlamalarını sağlıyordu.
Emir yeniden büyülenmiş,kızın adeta ilahi güzelliği karşısında erimişti:
"Seni öpmeme izin verir misin?"diye sordu usulca.
Duru o an mantıklı düşünebilecek durumda değildi.Bilinçsizce dudaklarını uzattı ve adamın sıcacık dudaklarının temasıyla kendinden geçti.
Küçük ve tatlı bir öpücüktü,ama iki genci de sonsuza dek birbirine bağlayacak sonuçları olacaktı.
Ne var ki henüz ikisi de bunu bilmiyorlardı.
Duru kendini geri çektiğinde tüm bedeni titriyor,kendini rüyada gibi hissediyordu.Dermansızca başını adamın omuzuna yasladı ve sakinleşmeye çalıştı.
"Kimliğin yanında,değil mi?Kaan buranın belediye başkanını tanıyormuş.Birkaç saatte evraklarımız tamamlanacak.Sağlık ocağında da muayene olmamız gerekiyormuş,ama saat dörde kadar her şeyi hallederiz.Sonra da Başkan Kaan'larla beraber bizi de evlendirecek."
Duru dondu kaldı.Bu söylenenlerden hiçbir şey anlamamıştı.
"Ne diyorsunuz siz?"diye şaşkınlıkla sesini yükselterek,bir anda ayağa fırladı."Ne başkanı,ne evlenmesi?"
"Sen orada değil miydin?Daha demin bana verdiğim söze katıldığını söyledin?"
Emir de en az onun kadar şaşkın ve sinirliydi.
"Allah aşkına,hangi sözden bahsediyorsunuz siz?"diye neredeyse ciyakladı Duru.
"Evlilik sözü Duru'cuğum."diye cevapladı onların yanına yaklaşmakta olan Esra.Ardından diğer misafirler de merakla, artık ayakta duran ikilinin yanına doluştular.
"Emir beni kırmadı ve aynı anda evlenme isteğime razı oldu."diye lafa karıştı Kaan.
"Hadi ama Duru,oyun bozanlık etme.Ne güzel,çifte nikah yapacağız işte.Hem Emir senin gözlerini çok beğenmiş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN NİKAH (Tamamlandı)
Historia CortaKadere inanır mısınız? Ya da tesadüfler mi yönlendirir hayatınızı sizce? Belki de herşey sizin iradenize bağlıdır? Veya sadece siz öyle olduğunu sanıyorsunuz... Öyle ya da böyle... Siz ne yapın edin,karşınıza çıkan mutluluk şansını ıskalamamaya bakı...