~Eniştemci Kızlara~

206 17 21
                                    

(Şarkı çok güzeell, dinlemenizi tavsiye ederim.)


  Öncelikle Selam,

Bugün ki değineceğim konu, eniştemci kız. Bu kızlar genelde kızların en yakın arkadaşlarında olur. Bu durumdan ne kadar rahatsız olsak da dile getiremeyiz. Her neyse başlayalım. Yorumlarını merak ediyorum.

*Bu kızlar başta da söylediğim üzere biz kızların en yakın arkadaşları olur. En yakını olmasa bile arkadaş olarak gördüğün her hangi biri.

*Eniştelerine(!) sürekli mesaj atarlar.

*Eniştelerinin (!) panosuna yeni enişte, enişte nasılsın vb. Seyler yazarlar.

*Biz kızlar, bildiğiniz gibi sevdiğimiz beyi sahiplenir ve benimseriz. Bu kızlar en yakın arkadaşımız olduğu için genelde kırgınlık olmasın veya bazıları benim gibi düşünüp 1 dostu bulamam ama 1000 sevgili istediğim zaman bulurum mantığındaysa genelde söyleyemezler.

*Bide bazıları var ki eniştesini bile paylaşamaz. Eniştesinin panosunda benim eniştem kavgaları olur skfjskfb

*Biolarına enistelerini elbette yazarlar, ayıpsın sldbskd

*Durum şu ki kızlar eniştem diye gezmeyin. İnanın hem rahatsız edici. Hem de saçma yani lan sldbskd lütfen.

Bu bölüm de böyleydi umarım beğenirsiniz. Bu durumdan ben de çok rahatsız oluyorum. Yani sanene eniştense enişten. İlla gidip mesaj mı atman lazım, panosuna mi yazman lazım. Çok ayıp çok.

Kendinize iyi bakın, iyi günler dilerim...

oxygenmartinez
Kafamiztuvalette
-__PerS_PrenSi__-
kalkyerineyatamk
older_angel
Dashie-kun
-NO-SIGNAL-
Sigaraisgod
cocugunteki_
ffakeloves-
ozluyorum_aq
-sevgilisizben-
LonestarXXX
jelibonbenim

Destek olursanız sevinirim. Teşekkürler...♡

Wattpad Tipleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin