(Multideki şarkı sevdiğim bi şarkı. Okurken dinleyebilirsiniz. İyi okumalar...)
Öncelikle Merhaba,
Uzun zamandır bölüm atamadım. Bu yüzden kusura bakmayın. Her neyse, geçen bölümde eniştemci kızlara değinmiştim, bu bölümde ise "Yengemci" kızlara değineyim.Keyifli okumalar...
*Öncelikle bu kızlar, sevdiğimiz beyin ya da her hangi bi erkeğin en yakın kız kankisi (!) olur.
*Sevdiğimiz bey veya her hangi bir erkek sevgili yaptığında, direk sevgilisinin hesabına girer ve güzel bi stalk yapar. Zaten önceden erkek bahsetmişse önceden bi stalk yapılmıştır.
*Daha sonra yengesinin(!) hesabına girip, panosuna hunharca " YENGEE" yazarlar.
*Her hangi bi yengesinin ters davranışını gördüğünde, onu ters teper ve hemen erkek kankisine söyler. Onları ayırmaya çalışır.
*Genelde sinsi olurlar. Yüzünüze güldüğüne sakın ha bakmayın. Siz nasıl sevdiğiniz beyi kaptırmak istemediğiniz gibi onlarda en yakın erkek kankisini kaptırmaya niyetli değildir.
*Bu yenge olayına bazen erkeklerde de rastlayabiliyoruz. Ama biliyosunuz ki biz sevdiğimiz beyin, kız kankisi olsun istemeyiz. ERKEK KANKİSİ OLSUN(!) isteriz. O yüzden genellikle onları severiz.
*Bu kızlar tatlı kızlar da olabilir ama nasıl desem diyorum ya biz sevgilimizin kız kankası olsun istemeyiz.
*Son olarak da sen istesen de istemesen de bu kızlarda muhatap olmak zorundasın...
Evet gençler benim gözlemlerim böyle. Umarım begenmişsinizdir. Beğendiyseniz beğen butonuna tıklamayı unutmayın skxmksjds
Kendinize dikkat edin.
İSTEK BÖLÜM ALINIR...
İyi günler...♡
(DESTEK OLURSANIZ SEVİNİRİM...♡)
_DeliYazarlar_
Herneise
nursuz_zenci
belkibirumut-
karolg-
ra2bi2a2as2lan
Kapiyi-acmyrm-yarram
--buraxx--
Gazel_yaren
annenikimnerde
ruhumyok
KalemimKirildiAnne
sla_cnklc
Naber_yarram
sokukruhlular
1Tufan1Caner
gaamzeli_
bay_egoist_-
sigaramvar
gacud04trixy
CehenneMelegi_
Semanur7812
_huzuruyakalamak_
Kafamiztuvalette
Ruhunu_Satan_Adam
Diğer bölümlerede bakarsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler...♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Tipleri
HumorBu hikayede, bu sanal ortam olan Wattpad de karşılaştığımız tiplerini paylaşıcam. Bu tipler her zaman karşımıza çıkan tipler. İyi okumalar...