Tanıtım Filmi Mevcuttur.
17.09.2017
Buraya Okumaya Başladığınız Tarih ve Saati Bırakmanızı İstiyorum.
Tanıtım Şarkısı; Anıl Durmuş - Sızlat
Keyifli Okumalar...
SEN TUTULMASI
Bir kadın sevmek; Bütün gel-gitleri, kaprisleri, şımarıklıkları, şaşkınlıkları, hayal kırıklıkları, saflıkları, ayrılıkları, küçük yalanları, büyük itirafları, kocaman yürekleri ile kendi olmaya çalışan kadınları sevmek...
Bir kadın seviniz çokça seviniz, sonra sımsıkı sarıp tüm dertlerini unutturunuz.
Bir kadın seviniz ve göğsünüzün altındaki etten ve kemikten kafeste, kırılacak bir biblo gibi ömür boyu saklayınız.
Bir kadını seviniz ve sevmeyi hiçbir zaman bırakmayınız.
•••
Koca bir aynanın yere çarpışı gibi düşüyorum yeryüzüne ve binlerce parçaya dağılıyorum.
Korkarım ölmüyorum, öldüğümü sandığım noktada başlıyorum hayata.
Yaşamak bu olsa gerek; aynalar gibi düşüp binlerce parçaya bölünmek ve her parçası bir araya geldiğinde canlanmak.
Canlanmak ve sonunda tek bir parça halinde ölümle dirilmek.
Bazen kendimi bir müddet için unuttuğum, bir insanı da kendime yakın bulduğum oluyordu.Fakat kafama, çıkmaz bir şekilde yerleşmiş olan o korkunç hüküm derhal kendini açığa çıkarıyor ve beni doğru düşüncelere davet ediyordu.
Bir kimsenin bana bir adım yaklaştığını görüp ümitlere düşsem, hemen kendimi topluyor; " Hayır, hayır o bana daha çok yaklaşmıştı, aramızda bir karış mesafe bile kalmamıştı; fakat işte sonu !" diyordum.
İnanmak, inanamamak; Bunun ne kadar korkunç olduğunu her gün, her an hissediyordum.
Biliyormusunuz; Aslında en çok, birbirine deli gibi aşık insanlar acıtırlar birbirlerinin canını.
Sevgi değil aşk biter.
Sevdiğin insanı değil aşık olduğun insanı paramparça edersin. Doyamazsın sonuna kadar tüketmek, parçalamak istersin.
Başka birinin onu sevme olasılığına bile katlanamazsın.Göğüs kafesin daralır, nefessiz kalırsın.Paylaşamazsın.
Birbirlerine çok aşık insanlar ayrıldıktan sonra hiç görüşmek istemezler.Çünkü yan yana olup birbirlerinin yüzüne dokunamayacak, sıkı sıkı sarılamayacak olmalarına katlanamazlar.
Sadece birbirlerini izlemekle yetinemezler.Birbirlerine çok aşık insanlar hep ayrı ölürler. Sevdiklerinin onları sevenlerin yanında, en büyük tutkularından uzak, sıradan ve güvenli bir şekilde.
Çünkü birbirine çok aşık insanlar, beraberken canlarının diğer yarısını
geride bırakıp ölemezler bile...°°°
Yeri asla dolmayacak boşluklar vardır bu hayatta. işte de o boşluktasın sen sevgilim.
Yerinin dolmayacağı ve asla doldurmak istemeyeceğim boşluğumsun.Ama o boşlukta kayıp gitti avuçlarımın arasından.Ölüm aldı seni benden sevgilim, ölüm...Ölüm...
Bir sessizlik
Ölüm...
Şekilden öteye hiç bir şey
Şekil...
Usta bir heykeltraşın
Hünerli ellerinden çıkmış
Muazzam bir eser
Eser ki bir anlatım
Eser ki bir kompozisyon
Eser ki bir anı bir mazi
Bir ifade, görüntü
Oysa ölüm...
Ölüm umutların yok oluşu
Ölüm sessizlik
Ölüm ifadesizlik
Yaşarken konuşan, düşünen
Yaşarken yürüyen, koşan
Soran, cevap veren
Bazen üzülen, bazen sevinen
Bazen gülen, bazen ağlayan
Oysa ölüm...
Ölüm cevapsızlık
Ölüm sonsuza dek yok oluş...Tanıtım Sonu.
21.52
Emine Mine Bayır
(Şiir Tamer Duran' aittir.)
Instagram adresim: mineebayrr
Facebook grubuyla ilgilenmek isteyen özelden yazsın canlar.
Oy ve yorumlarınızı heyecanla bekliyor, okumak için sabırsızlanıyorum.
Musmutlu Kalın. 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN TUTULMASI
Teen FictionBir kadın sevmek; Bütün gel-gitleri, kaprisleri, şımarıklıkları, şaşkınlıkları, hayal kırıklıkları, saflıkları, ayrılıkları, küçük yalanları, büyük itirafları, kocaman yürekleri ile kendi olmaya çalışan kadınları sevmek...