27.09.2017
Bölüm Şarkısı;
Sıla - Yoruldum
Keyifli Okumalar.
SEN TUTULMASI
1.BÖLÜM: "YILDIZIN DİLEĞİ"
Geceler sonsuz gibi görünür.Fakat geceler sonsuz değildir.
Bazı geceler vardır.Ve o geceler, hayatımız boyunca korktuğumuz her şeyi, günün doğmasıyla karşımıza çıkartır.
Ve biz her gece uykuya daldığımızda ölürüz.Ve her sabah uyandığımızda yeniden canlanırız.
Gökyüzünden yeryüzüne uzanan burağan bir rüzgar karamele dönük saçlarımı okşayarak geçerken, bedenim bu acımasız yelin saldırısıyla adeta kıvranıyordu.Soğuk tenimin altına kadar işlerken; Düşüncelerime sızan uğultunun acı izleri yüzüme yansıyordu.
Hissettiğim tek şey iliklerime kadar acıydı.
Ve acı hiç bu denli canımı yakmamıştı.
Terleyen cılız ve narin parmaklarım kot pantolonumun eskimiş kumaşına baskı yaparken, bakışlarım hemen önünde durduğum ve rüzgarın etkisiyle bir o yana bir bu yana sallanan tabelaya düştü.
"Gökyüzünden birer birer kayan yıldızların
yeryüzüne düşerek gömüldüğü yer.""Kimsesizler Mezarlığı."
Acıyla harmanlanmış yeşil harelerimi sallanan tabeladan çekerek mezarlığın önünde bulunan demir kapının sürgüsünü doğru götürerek kaldırdım ve titrek adımlarla ileriye doğru adımlamaya başladım.
Sanki attığım her bir adım birbirine dolanıyor ve ben yalpalayarak yere kapaklanıyordum.
Sanki attığım her bir adım harlanmış ateşin içerisine sürüklüyordu beni.
Ve benim elimden hiçbir şey gelmiyordu.
Tükeniyordum, bitiyordum ve yavaş yavaş ölüyordum.
Bakışlarımı kaldırarak yıldızları izledim bir müddet...Her zaman yaptığım gibi, o yanımdayken her zaman yaptığımız gibi.
Ne de çok severdik beraber gökyüzündeki yıldızları izlemeyi ve onlardan şekiller çıkartıp geleceğimiz hakkında konuşmayı...Ama şimdi ne anlamı kalmıştı gökyüzündeki parlak ve şekilli yıldızların.
Ben söyleyeyim hiç bir anlamı kalmamıştı artık o parlak ve şekilli yıldızların.
Çünkü o parlak yıldızlar sevdiğim adamın ölümüyle beraber gökyüzünden birer birer düşerek toprağın altına gömülmüştü.
Artık parlak ve şekilli yıldızlar yoktu.
Artık beraber gökyüzünü saatlerce izlediğim adamyoktu.
Şimdi parlaklığını yitirmiş ve karanlıkta kalmış yıldızlar ve içi ölmüş bir kadın vardı.
"İçi ölmüş bir kadın."
Derin bir nefesi hunharca içime çekerken
bedeninin bir kaç gün önce gömüldüğü toprakla dolu mezarın önüne geldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN TUTULMASI
Teen FictionBir kadın sevmek; Bütün gel-gitleri, kaprisleri, şımarıklıkları, şaşkınlıkları, hayal kırıklıkları, saflıkları, ayrılıkları, küçük yalanları, büyük itirafları, kocaman yürekleri ile kendi olmaya çalışan kadınları sevmek...