Özür Dilerim Baba

945 25 3
                                    

Kadın resmen şok olmuştu.Ne diyeceğini bilemiyordu.Daha fazla beklemeden ordan ayrıldım.Eee?şimdi nereye gidecektim.Eve gitsem babam beni eve alırmıydı?Sanmıyorum.Yinede şansımı denemem lazım.Bi taksiye bindim ve oradan uzaklaştım.Evin önüne gelince zile uzandım.Basmaya cesaretim yoktu.Hadi be Leyla yapabilirsin!Zile bastım.Kapıyı annem açtı.Babam ben içeri girince gazeteden kafasını kaldırdı.Beni gördüğü an geri indirdi.Ben beni eve almaz diye düşünmüştüm.Ama o hiç bir tepki vermedi.Koşarak odama çıktım.Kapıyı kitledim.Kapının önüne çöktüm ve hçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Bana  evli olduğunu neden söylemedin Mehmet?Benim de eşinin de kalbini kırdın.Onu asla affetmeyeceğim.Ben onu çok seviyordumAma bu olanlardan sonra onunla konuşmayacağım bile.Ben bunları düşünürken annem kapıyı tıklattı.''Kızım Leyla iyimisin?''Hiç iyi değilim anne!Canım çok acıyor,kalbim çok ağrıyor anne...''Kızım kapıyı açar mısın?''diye yine seslendi annem.''Yalnız kalmak istiyorum''dedim.Annem birşey demeden gitti.Bende yerden kalktım,yatağımın üstüne oturdum.Ne yapacağım ben şimdi,babamın yüzüne nasıl bakacağım?O sırada kapım yine tıklatıldı.''Kızım,aç kapıyı hadi kızım yapma boyle''Anneme daha fazla dayanamayıp kapıyı açtım.Annemn elinde hap ve su vardı.Al bunları iç.dediAnneme sımskı sarıldım.Annmde bana sarıldı.''Anne ben nasıl bakacağım babamın yüzüne,nasıl onunla aynı sofraya oturacağım?''ddim ve hıçkırarak ağlamaya başladım.Annem''Babana biraz zaman tanı.Eminim sana dayanamaz barışır seninle.Hadi hapını iç uyu.dediİnşallah anne inşallah dediğin gibi olurda bu işkence fazla sürmez!Hapı içtim ve yatağıma uzandım.Gözkapaklarım yavaşça kapandı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Merhaba arkadaşlar.Uzun zamandır bölüm ekleyemedim.Çok özür dilerim.Ama sınavlar fln derken zaman bulamdım.kusra bakmayın :/ Ama telafi olarak bugün 1-2 bölüm daha eklemeyi düşünüyorum.Bu arada vote ve yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin.Sizce yazmaya devam etmeli miyim?bunuda yorumlarınızda belirtin. Sizleri çoook seviyorumm :* :* <3 <3

Evim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin