Bu O!!

735 18 3
                                    

            Arkadaşlar 118 okuyucu olmuş!Hepinize çoook teşekkür ediyorum.Bu bölümden sonra asıl hikayemiz başlıyor sizlerii çok seviyoruuuum. :* :* :D

....... .............1 YIL SONRA...........

'Ya bi dur baba.İğne batıcak şimdi.Bitti sayılır.''Babamla barışmıştık.O günün üzerinden 1 yıl geçmişti.Dışarıda yine kar vardı.Bembeyaz.Babama''Hehh dur bi bakıyım.Ay çok güzel oldu.Ne o öyle birsürü para döküyosun elbise dolabın için.''dedim.Ben terziydim.Hani dikiş felan yapıyordum.Babama da takım elbise dikmiştim.''Leyla kızım tamam oldu işte hadi toplantıya geç kalacağım''''Tamam baba.Dur iğneler batıcak bekle.'' İğneleri çıkardım.''Kız dur pantolon düşüyo.''

''Babaa fazla bekleme ben çok acıktım.'' ''Tamam kızım geliyorum birazdan dedi inşaata girdi.Babam inşşat müdürüydü.Oraları idare ediyordu.Babamı beklemeye başladım.

Selim(Leyla'nın Babası)

''Baba fazla bekleme ben çk acıktım''diye szlandı benim obur kızım.Tamam kızım geliyorum birazdan dedim.ve inşaata girdim.Bu ne bağırış çağırıştı böyle?Bir işçi''Ben bu tahtalarla inşaata başlamam.Alın siz başlayın!''

''Hey hey ne oluyor burada?''diye yanlarına gittim.Bir işçi''Efendim,biliyorsunuz hava yağışlı,tahtalar ıslak bu tahtalarla inşaata başlayamayız.''Usta''Hayır efendim,yokk öyle bişi tahtalar kuru.''dedi.Tam o anda yukarıdan biri tahta parçası attı.Alın bakın tahtşar kurumuymuş?''dedi ve yanımıza geldi.''Sen kimsin?''dedim.''Efendim ben bu bölümün usta başıyım.Tahtalar ıslak bunlarla inşaata başlayamayız''dedi.Haklıydı tahtalar ıslaktı.''Tamam tahtalar kuruyuncaya kadar inşat durdurulsub.''dedim.Vay be ne düşünceli adamarmış.Başkaları olsa para için yaparlardı!

Leyla

Babamı beklerken birden telefonum çaldı.Mehmet arıyordu.Açtım.''Alo,Leyla marangoz işini bıraktı gitti.Bende yapıym derken parmağımı kırdım.....''diye sızlandı.Bende tamam hemen geliyorum dedim.Arabadan  indim.Asansore bindim.Tam yukarı doğru çıkarken......Bi dakika bi dakika Ama bu o!!!!

Evim SensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin