{8}

1.9K 120 5
                                    

👑Október 7 Szombat👑

?: Hello Virág!

V: Mit akar már megint??

?: Megölni téged!- és letettem a telefont.

- Nem érdekel mennyünk el azokhoz a magánnyomozókhoz azok biztos segítenek.- és elindultunk.

Fél óra múlva Pesten is voltunk aztán még keresgéltük de végül megtaláltuk! Felmentünk és bekopogtam.

- Jó napot!- nyitottak ajtót.

- Jó napot!

- Miben segíthetek?- ültem le.

- Kiszeretném deríteni anyukám halálát és egy rejtélyes embert is.

- Értem tud valamit mutatni? Vagy valamit mondani a dologról?

- Úgy történt hogy amikor anyum meghalt valami ismeretlen szám hívott aki azt mondta hogy megölte anyut és most én jövök. És most is hívott és nagyon megijedtem. És ezért kérek segítséget maguktól!

- Értem idehívom a kolegámat.- és felállt és hívott egy srácot.

Elmondtam neki is. Megbeszéltünk mindent. Odaadtuk a pénzt amennyit kértek és miután elrendeztük indultunk haza. Egy óra múlva hazaértünk.

- Remélem megtalálják a magánnyomozók hogy ki az a pasas.- mondtam miközbe kinyitotta az ajtót Marci.

- Én is.- léptünk be a házba.

Leültünk tévét nézni mert mi megtehetjük! Én annyira fáradt voltam hogy elaludtam.

👑Marci szemszöge👑

Elaludt a kis drágám. Nyomtam egy puszit az arcára és bementem a ''szobánkba''. Leültem a kamera elé hogy videózok egy komolyabb temáról.

Cím: Szerelem🤔❤

- Sziasztok jöttem egy új videóval. Ez egy kicsit komolyabb videó lesz. A szerelemről lesz szó. Gondolom mindeki visszagondol az első ölelését egy fiúval/lánnyal vagy egy puszi vagy éppenséggel csók bármi. Mindeki azt hiszi hogy a szerelem az hogy valaki megcsókol aztán rájössz hogy nem is rossz srác/lány. Hát ez nem az. Szerelem az az amikor valakivel összebarátkozol és többet érzel iránta. Nagyon kíváncsi leszel többet szeretsz vele beszélni. Jobban kívánod a társaságát többet vagy vele és hiányzik neked....

Pár perc múlva felébredt Virág. Bejött a szobába. Még videóztam. És gondoltam hogy most megcsókolom. Nyújtottam a kezem meg is fogta berántottam leültettem és megcsókoltam. Elég fáradt volt de engedte. És így megvágtam 2 órával utána. Ki is tettem.

👑Virág szemszöge👑

Miután kitette a videót rögtön a végét néztem. Megnéztem, aztán pár másodperc alatt jött 15 koment. Csak ámultam és bámultam hogy miket írtak és be is könnyeztem.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Köszi hogy elolvastad. Remélem tetszett ha igen akkor vote-oljátok és írjatok komentet!

👑Eszti👑

Stréber lányból egy vonzó lány {Befejezett}Onde histórias criam vida. Descubra agora