{11}

1.6K 94 11
                                    

Október 10 Szerda

És bocsánatot kért. Én csak lestem. De megbocsátottam neki! 7 óra után mentünk ''haza''.

- Átmehetek hozzátok?- kérdezte Nóri

- Öm mi?? Hozzánk?

- Igen. Úgy tudom hogy együtt éltek.

- Aham.- mondta Marci.

- És a tesód?- kérdezi Nóri

- Már rég nem veszi fel a telefonját és nagyon aggodok! És haa..... nem az biztos nem!!

- Mi az Virág?- fogta meg a vállamat Marci.

- Mi van ha megölte az az ismeretlen ember a tesómat!- és hívott és ismeretlen szám.

Felvettem és beleszóltam hogy hallo.

?: Hello itt van a tesód! Ha jót akarsz neki akkor adsz 1.000.000 forintot előlegbe.

Na jó most túl kell járnom az eszén. Elviszem neki a magányomozókat hátha összejön ez a tervem.

Terv: Megbeszélem vele hogy elmegyek és elviszem a pénzt. Aztán odaérek odaadja a tesómat és a magányomozók meg elkapják azt az embert!

V: Okés. És hol és mikor?

?: Ma 10 órakor a főtéren!

V: Ott leszek!- tettem le a telefont!

- Na mi van???- kérdezte Marci.

- Ma megbeszéltem egy találkozót vele!- és hívtam a nyomozókat.

Elmeséltem a tervemet és beleegyeztek!

Eljött a 10 óra ott vártam (EGYEDÜL) a főtéren!! Mikor jön velem szembe egy srác. Egy évvel feljebbi srác volt az!

- Szia Virág!

- Ömm Zsolti?- és felismertem a hangját.

- Igen!

- Hol van a tesóm??? Azt mond meg nekem!!!

- Elődte a pénzt!- és átnyujtottam papíral teli táskát aminek a cipzárja össze volt ragasztva.

- Tessék itt van Márk!- lökte oda nekem a tesómat!

- Kösz! Khmmmmm!- és előbukkantak a rendőrök is.

Elintézték Zsoltit és meg kikötöztem a tesómat.

- Márk!!- öleltem meg.

- Te ki vagy?

Jaj ne ez hiányzott! Valamit csinált a tesómal!

Megnéztem a fejét és egy sebb hely volt ott.

Ha senkire nem emlékszik akkor hogy fogok segíteni rajta. Oh van egy ötletem. Megmutatom a régi képeket és mesélek hozzá és hátha beugrik neki! És ott fog lakni velünk!

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Köszi hogy elolvastad. Remélem tetszett ha igen akkor vote-oljátok és írjatok komentet!

👑Eszti👑

Stréber lányból egy vonzó lány {Befejezett}Kde žijí příběhy. Začni objevovat