6.kapitola

111 8 1
                                    

,,Je na ošetřovně. Protože no... Je to hodně blbá náhoda. Ráno když šla na snídani spadla ze schodů. Teď je v kómatu."

,,A-hh-a"
,,Pokud ji chcete navštívit klidně můžete"
,,Do-ob-ře" Koktala jsem

Rychle jsem se rozběhla k ošetřovně.
Když jsem rozrazila dveře, viděla jsem tam:  pana profesora Brumbála Pomfreyovou a Draca.

Mlčky se ke mně otočili a já přiběhla k jejímu lůžku. Ležela celá bez života. Byla bledá a ruce měla studené.

,,Je mi to líto" začala Pomfreyová ,,Ale Arya nás před pár minutami opustila.
,,Ne, ne ne!!" Vykřikla jsem.

.  Podívala jsem se na Draca. Bylo vidět že ho to opravdu moc mrzí.

Rozběhla jsem se do ložnice a tam si vzala nůž. Vyběhla jsem na Astronomickou věž a koukala jak sněží a zapadá slunce.

Rozbrečela jsem se a začala si na ruce dělat malé ranky. ,,Proč, proč proč?! Aryo??"

Když začaly padat dolů do sněhu kapky mé krve, rozbrečela jsem se a uslyšela za sebou kroky.

,,Proč jsi přišel, Malfoy?
,,Chtěl jsem ti říct, jak se to všechno stalo..."
Otočila jsem se na něj a přišla k němu blíž.

,,Můžu za to já" Začal.
,,Pohádaly jsme se a já na ní byl tak naštvaný, že..."

,,Co?"
,,Když jsme šli po schodech na snídani nevšimla si mě a já do ní strčil."

Nic jsem mu na to neřekla jen jsem mu vlepila pořádnou facku a beze slova odešla do ložnice.
...
,,Máme jít už na večeři. Ty nejdeš?"
Zeptala se mě Pansy.
,,Ne, ne, Pansy ale díky" Odpověděla jsem s chraptivým hlasem.

Schoulila jsem se na posteli a začala znovu brečet. Když už jsem se aspoň trochu vybrečela, šla jsem se projít.

Zastavila jsem se u jezera a začala nanovo brečet sedla jsem si na nějakej kámen a dala si obličej do dlaní.

Najednou jsem uslyšela nějaké hlasy a přemýšlela jsem kdo to asi je.

,,Hele, slyšíš to Harry? Jako by někdo brečel.

,,Harry? To je ten z Nebelvíru ne?" Řekla jsem si pro sebe.

,,Ahoj ty jsi ze Zmijozelu že?" Řekl Harry s upřeným pohledem na můj znak.

,,Já jsem Harry a tohle je Lenka"
Teprve teď jsem si všimla blondýnky vedle něj.

,,J-já j-ss-em Adrr-iana" Řekla jsem chraplavým hlasem a podívala se na ně svýma zarudlýma očima od slz.

,,Copak se ti stalo?" Zeptala se Lenka svým milým a vřelým hlasem.
,,No, určitě jste už slyšeli o Arye z Havraspáru.
,,Ano, je to hrozné" Řekl Harry a já jsem poznala upřímnost v jeho hlase.

,,To byla tvoje nejlepší kamarádka?"
Zeptala se Lenka jako kdyby mi četla  myšlenky.

Jen jsem pokývala hlavou.

...

Ležím na posteli. Jsou tři ráno.
,,Zítra s Dracem promluvím"
Zašeptal jsem si pro sebe.

Můj život ve Zmijozelu ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat