Issız Otel

Hostesin beni dürterek uyandırmasıyla gözlerimi actım. Uçaktaydım Ece yan koltukta mışıl mışıl uyuyordu. Hostes inişe gectiğimizi ve kemerlerimizi bağlamamızı söyledi. Ben Eceyi uyandırdım kemerlerimizi bağladık ve İsvecreye indik. Bizi bekleyen kimse yoktu uçakta uyumamıza ramen çok yorgunduk ve bir an önce geceyi gecirmek için bir otel aramaya koyulduk hava alanının hemen yanındaki otellerden birine girdik ve odaya cıktık hemen bir duş alıp uykuya daldık. Yalnız bilmediğimiz birşey vardı oda bu bizim son rahat uyuyuşumuzdu.Sabah erkenden kalkıp dağa cıkmak için bir araba kiraladık araba baya büyük 4x4 jip ti yola koyulduk Ece yan koltukta haritadan bana yolu tarif ederken bende arabayı kullanıyordum. Yolculuk çok güzeldi müzik dinleyerek yola devam ettik. 6 saatlik yorucu bir dağ yolundan sonra otelin önüne gelmiştik. Arabanın içinden eşyalarımızı indirdik ve elele otelin kapısını çaldık.Kapıyı calmamızla açılması bir oldu fakat bir sorunvardı kapının ardında kimseyoktu.Kimse yokmu diye seslendik cevap yoktu burası terk edilmiş gibiydi ama icerisi cok temiz di bi okadarda eskiydi. Kimsenin olmaması bizi endişelendirmişti. Acaba gerimi dönsekdiye düşündük ama istediğimizde basbasakalmak değilmiydi. Eski mobilyalar , şamdanlar ,halılar , resimler , avizeler adeta eski bir filmin içinde gibiydik.Ben resepsiyona gidip bir anahtar aldım ve 1. kata cıktık odamız 3. numaralı odaydı içeri girdik herşey muazzamdı sanki birileri bizim gelecegimizi biliyormuş gibi burayı hazırlayıp gitmişlerdi. Bu durum cok hosumuza gitmişti. 1 saat sonra karnımız acıkmaya baslamıştı ve otelde kimse yoktu bizde mutfağa inip bişeylervarmı diye bi bakalım dedik ama eski şaraplardan başka hiçbirşey yoktu. haritadan buraya 100 kilometre uzaklıkta bir yerleşim noktası olduğunu gördük ve otelden çıkıp oraya gittik burası bir köydü ve insanları hiçde cana yakındeğillerdi markete girdim ve adam bize girer girmez ingilizce kim olduğumuzu sordu.Bizde buraya tatil için geldik dedik adam bizden hiç hoşlanmamıştı bize nerede kalcağımızı sordu bizde otelde kalacağımızı soyledik adam gülerek burada otel yokki dedi bizde ona 100 kilometre ötedeki otelde kalacağımızı söyledik adam bize tek bir kelime soyledi "gidin buradan" biz adamı pek takmadık acık cası hayatımızın en güzel günlerini yaşıyorduk ve başbaşa bir otelde kalacaktik bunu kimse bozamazdı. Alış verişimizi yaptık ve ödeyip cıktık etraftaki insanlar dönüp dönüp bize bakıyorlardı. Onlara aldırmadan köyden çıkıp gittik ve tekrar otelin önündeydik.