Olmayan Köy

243 9 0
                                    

Sabah kalktığımda akşamki olaylar hala aklımdaydı beni çok etkilemişti.Ama hala Ece ye birşey anlatmamıştım ama gitmek istediğimi söylemiştim ece birkaç kac gece daha kalmak istiyordu onu kıramadım ve kabulettim cok güzel sakin bir gün gecirdik akşamki olaylar bile aklımdan cıkmıştı.Manzaraya karşı şarap içtik oturduk birazcık ormanlarda gezik günümüz cok güzel gecti ama yinede akşamı bizden uzaklaş tıramamıştı. Yine akşam olmuştu ve biz yatmaya hazırlanıyorduk içimde cok kötü bir his vardı bu histen bir türlü kurtulamıyordum.Gece 3 sularında koridorlardan seslergelmeye başladı elektirikli süpürgesi sesi oda servisi sanki hepsi bir anda bağırıyordu resepsiyondaki telefon sesleri hepsi beynimde cınlıyordu.Artık yeter dedim ve Ece yi uyandırıp hazırlanmasını söyledim .Burada garip şeyler oluyor dedim yakınlardaki köyden yardım isteyelim ve yarın gün doğunca gidelim dedim gece kaybola bilirdik. Eşyalarımızı topladık ve jipe binip önceden gittigimiz yoldan köye yola cıktık zaten tek bir yol vardı ve oyol da köye cıkıyordu 100 kilometre gittikten sonra köye varamadık biraz dahagittik fakat köy hala yoktu .Ozaman anladımki köy hiçbir zaman yoktu birileri bize bir oyun oynamıştı ve bu oyunu oynayanlar insan değillerdi otelin hayaletleriydiler.

Secilmiş KişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin