6😆

32 3 0
                                    

Sudah beberapa bulan kami menempuh dugaan sepanjang menjadi pelajar tingkatan 5 atau boleh dikatakan calon SPM,akhirnya kami diberi peluang untuk menenangkan diri dengan hari sukan!!!!yeay!!

Hari sukan biasanya 2 hari berturut-turut.

Pada mulanya aku ingat Tarmizi tu tak aktif tiba-tiba tengok dia bertanding lompat tinggi antara rumah.Aku rumah helang dia pulak rumah kenyalang.

Aku pun ajaklah Wawa lepak tengok dia orang bertanding.

Tanpa aku sedar aku cakap macamni dekat Wawa."Wa,si Tarmizi tu makin hari makin menarik perhatian akulah"

"ish biar betul kau.Budak baru lagi tu.Berani kau nak berkawan dengan dia."Wawa melihat muka aku dengan kebingungan.

"Ish betul lah!aku bukan nya nak ajak couple pon huh saje suka tengok muka dia."

Tiba giliran Tarmizi.Aku berdoa dalam hati 'mintak-mintaklah kayu tu tak jatuh'
Bila Tarmizi melompat,tak tersentuh pun kayu tu kat badan dia hm.

Sepanjang pertandingan tu berlangsung,aku dok doa doa je bila tiba giliran dia sedangkan dia pihak lawan hm

Akhirnya dia menang.

Sejak hari tu,Wawa sukalah kenen kenen kan aku dengan Tarmizi tu.Siap cerita lagi dengan besties aku yang lain.Diaorang pun terjebak sekali kenen kan aku dengan Tarmizi tu.

Crush Dari Seberang LautanWhere stories live. Discover now