11😆

28 2 0
                                    

Di sekolah..

"macam mana?"tanya Wawa.

"macam mana apa?macam tu je lah"jawabku sambil tangan menyelak buku di hadapan Wawa.

"ish comel sangat ke perempuan tu ya?"

"bagi aku taklah,tak taulah kalau kau pulak tengok.Nanti lah petang nanti aku send dalam group."

"okay.Eh kau nak tak begambar dengan Tarmizi tu?nanti aku ambik lah gambar kau"

"tak payalah aku tak berani"

"ish kau ni selalu tau macamni,kau try je lah dulu manalah tau lepas kau bergambar tu dia kenal-kenal kat kau.k?hari guru nanti aku ambik kan"

Aku akur je.Apa nak jadi-jadilah.

******************************

Hari guru🎈💕

Semua pelajar sibuk buat persiapan dalam kelas masing-masing untuk jamuan.Ada yang tiup belon,ada yang tolong susun makanan atas meja.Yang pengawas pulak?Tolong cikgulah siapkan dewan untuk perhimpunan nanti.

"kau nak tak bergambar dengan Tarmizi ni?"

"ish aku nak je tapi nanti aku friendzone terok lepastu kantoi dengan semua orang"

"okay kalau macamtu kau suruh Sari masuk dulu lepastu kau Sari slow-slow gerak ke belakang.Nanti tinggal diorang je ok?"Wawa beri cadangan.

Sari anggukkan je.

Kami pun naik ke kelas.Kebetulan pulak Tarmizi ada kat situ.

"kau trylah dulu.Tarmizi!!!"panggil Wawa.

"weh Wa kau gila ke?janganlaaa"aku merayu.

"ni boleh tak kalau kitaorang nak tangkap gambar dengan kau?"

"hah err boleh je"

Aku dah buat muka cuak.Wawa dengan Sari?Excited babe.

"weh Farid join lah sekali"tanya Tarmizi.

"takpe takpe kau gambar je"

Aku tengok muka Farid ni lain macam je.

"1 2 3..okay dah.Sari kau keluar.Kalau kau dengan Yati je okay tak?"

Tarmizi angguk je.Aku pun tak excited mana.

Kawan-kawan kat belakang?Aduh tak dapat aku nak cakap apa memang sejak kejadian tu sekelas tau aku minat kat Tarmizi.

Tangkap gambar je pun.

Crush Dari Seberang LautanWhere stories live. Discover now