12😆

25 2 0
                                    

Semasa perhimpunan hari guru tu,semualah dok kacau-kacau aku sebab kejadian tadi.Aku redha.

Pada akhir perhimpunan tu,banyak cake yang datang,cikgu-cikgu pun suap-suap pelajar diorang termasuk aku.Habis comot muka kitaorang dengan icing cake tu.

Lepastu habis je perhimpunan,kitaorang terus cuci muka cuci tangan kitaorang yang comot tu lepastu sambut guru yang akan datang ke kelas kami.

Sepanjang jamuan tu berlangsung,aku buat tak tau je dekat Tarmizi yang kadang-kadang aku terserempak dengan dia.

******************************

"weh korang,aku nak pergi bawah ni nak cuci tangan,nak ikut tak?"tanyaku.

Keenpat-empat mereka jawab,terus kami turun tangga menuju ke tandas.

"Ya,kau lalu kelas sains nanti kau takyah senyum buat muka serious je"

"kenapa pulak?"

"alah kau buat je lah apa aku suruh"

"ish peliklah kau ni.Yelah-yelah"

Aku lalu kelas sains terus aku buat muka takde perasaan menuju ke tandas.

"Ya,aku nak cakap something ni tapi kau jangan terkejut lah.kautkan hati kau.Janji?"tanya Tika.

"yes,tapi kau jangan benci dia pulak"sambung Wawa lagi.

"aku sebenarnya tak nak cakap ni dekat kau tapi aku kesian tengok kau ni"sambung Tika lagi.

"apa korang ni?benci sapa?"aku hairan.Yelah sapa je tak hairan tiba-tiba pulak cakap aku benci dekat orang.

"Sebenarnya.."

Crush Dari Seberang LautanWhere stories live. Discover now