28

14 1 3
                                    

Fraților , plouă de rupe, acum luaţi pagina asta ca un capitol.
O întâmplare:
Era o zi frumoasă de septembrie în care trecut în catalog ca elev cu rată mai devreme o iei frumos la stație pe o ploicică unde cobori(eu ca să iau microbuzul acesta îl am la doua) deci cobori la crîng ca s-o iei la pas pe la barieră(sau 1 decembrie) .
Toate bune și frumoase până ploicica asta se transformă într-o ditamai ploaia (poate vă întrebați unde era umbrela pentru că dimineață nu ploua , doar bătea puțin vântul și datorită faptului că nu m-am uitat la meteo am lăsat-o acasă) vă dați seama acum nu eram îmbrăcată întrun tricou, aveam haine de toamnă . Da să nu vorbim despre cum eram îmbrăcată , și să trecem mai departe.
Cum mergi pe lângă clădiri ca să nu te mai uzi așa rău (oricum nu mai aveam cum să mă ud , eram deja din cap până în picioare) asfaltul era tot cu apă și trece o mașină , două, trei până vin următoarele . Băi, și trece una frate o dată , deci nu era de ajuns că aveam răceala garantată fiind udă rău de la ploaie, da trece cu viteză mare de toată apa aia sare pe mine . Mersi doamne ce să zic, dacă sărea la picioare mai ziceam , era acceptabil , da toată (absolut toată) numai eu puteam să am norocul ăsta :-). Mda.....
Ajung într-un final în stație . Peste drum de unde stăteam eu singurăăă , erau doi oameni care stateau într-o altă statie care ducea partea lor spre oraș (o statie cu acoperiș în oras în loc să fie un loc amenajat în partea cealaltă unde aștepți mai mult și îngheți mai mult :(((
Plouă după cum am zis și ca o ironie a sorţii ieri am avut o bluză mult mai groasă cu glugă și n-a plouat , a plouat acum când eram total nepregătită.
După 20 de minute în ploaie(cu găleata) , mi-am luat la revedere de la o amică(mai se venise între timp ) vine și microbuzul unde alt lucru ca să vezi: era cald inauntru și am nimerit fix lângă aparatele acelea de căldură dar ( există un dar) nu mai erau locuri ci înghesuială .:-) Eee haide , pe bune ??! Curgea apa după mine de i s-a spălat lu Șoferu' autobuzul gratis :-) :-) !
Am ajuns după un drum cu chiu cu vai acasă unde am eliberat bancul ăla de pești din adidași sau baltă(aveam apă, sper să se usuce până în weekend )

Acum vreau să știu, voi ce ați pățit, dacă plouă sau dacă vi s-a întâmplat măcar jumătate din ce e scris mai sus. Aștept comm-uri :-* :-* :-*

Lme

Acel moment când...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum