Prolog

80 8 18
                                    

Dosyć słaby blask słońca uderzył w twarz niebiesko włosego chłopca. Yoongi mozolnie otworzył swoje oczy, aby rozejrzeć się po terenie. Rozglądając się w prawo i lewo nie mógł stwierdzić, czy zna daną okolice w której przebywa. 

Czuł jednak wokół siebie bezpieczeństwo i harmonię, dzięki czemu podniósł się z ziemi i otrzepał z trawy. Spoglądając w lewo zauważył rosnącego w dużych ilościach barwinka białego, a zaraz obok kwiatów leżał pluszowy miś i drewniany samolot. Spoglądając na zabawki przypomniał sobie dzieciństwo, w którym nie przejmował się niczym i nie stwarzając problemów potrafił bawić się całymi dniami drewnianym modelem maszyny latającej w samotności na domowym ogródku, przy czym jego starsza siostra robiła wianki z stokrotki polnej i barwinka białego. 

Wspominał też, że zawsze chciał zostać pilotem samolotu i latać wraz ze swoim ukochanym misiem. Nie zawahał się podejść do przedmiotów i od razu ich dotknąć. Poczuł dziecięcą radość i ciepło w sercu jakiej jeszcze nigdy nie czuł. Trzymając w ręku samolot od razu zaczął biegać, udając, że kieruje tym przedmiotem, oraz wydawał z siebie dźwięk mający naśladować silnik samolotu. 

Nagle poczuł przyjemną woń, która dostała się do jego nozdrzy. Położył samolot na ziemi i ruszył w kierunku danego zapachu. Zauroczony unoszącą się wonią, podszedł do kwiatu forsycji. Jednak jedyne co zauważył to ta jedna, szczególna miodowa czupryna...

Wstając z łóżka, zaczął głęboko zastanawiać się, kto był posiadaczem włosów koloru złotego miodu.

Nie mógł doczekać się następnej nocy, gdzie nareszcie dowie się, kim była tajemnicza postać.

Ale to był dopiero początek...

~*~

barwinek biały- przyjemne wspomnienia.

stokrotka polna- bezbronność.

forsycja- burza uczuć, głos przeznaczenia.

Flowers in my dreams ||YoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz