WATTINE 2017

279 18 4
                                    

Timpul a trecut atât de repede, încât nici nu mi-am dat seama cum vara s-a transformat în toamnă. Îmi era dor de natura asta care se metamorfozează și se descompune, de peisajul ăsta care pare atât de mort, dar de fapt e mai viu ca niciodată.

Pe timpul verii am postat foarte rar, aproape deloc, și mă simt ruginită, parcă inspirația și cuvintele m-au părăsit. Mi-e atât de greu să scriu asta, acum, dar simt că trebuie s-o fac pentru a putea mulțumi. Nu știu câți știți, dar în vară (nu mai țin minte data) m-am înscris la un concurs debutant pe Wattpad - un concurs asemănător cu Wattys-ul. Numele concursului este Wattine, și dacă știți în ce manieră se desfășoară Wattys-ul, atunci știți și maniera desfășurării acestuia. M-am înscris în concurs cu trei lucrări (În numele dragostei, Nu există bine în "rămâi cu bine" și Încolțiți de trecut) fără să am vreo așteptare. Voiam doar să încerc și atât, știind că anul trecut nu am îndrăznit să particip la Wattys, dar am zis să îmi iau inima în palme și să las naibii teama asta de eșec pentru că oricum n-aveam nimic de pierdut (decât concursul, evident). Vă întrebați, totuși, ce puii mei s-a întâmplat, nu? Ei bine, după ce s-a terminat perioada înscrierii, am avut de așteptat finalul altei perioade, mai exact jurizarea. Cei din juriu au citit lucrările fiecărui concurent - timp de o lună, după calculele mele - iar ieri (mă voi repeta în curând, stați așa) s-a terminat perioada jurizării.

Poate că nu era nevoie să lungesc atât și trebuia să trec direct la mulțumiri, dar voiam să fiu cât mai clară și transparentă, trecând peste proverbul "Vorba multă, sărăcia omului.".

Acum câteva zile, pe seară, când am primit mesajul, nu mi-a venit să cred că două dintre cărțile mele sunt printre cele câștigătoare. Am citit mesajul primit de cel puțin trei ori pentru a mă putea asigura că nu e vreo greșeală. Poate, unii, considerați că acest concurs nu e mare lucru, dar în puii mei pentru mine e mare lucru. Nu credeam vreodată că ceva scris de mine ar putea fi pe placul cuiva, da' să mai și câștig un concurs. Le mulțumesc celor din juriu că mi-au ales lucrările și pentru că m-au făcut fericită, și vouă că m-ați citit. Așteptarea a meritat, cu siguranță! Și am învățat ceva important: dacă încerci să ai încredere în tine, poți cuceri lumea. Metaforic vorbind, căci eu nu pot cuceri niciun băiat, dar întreaga lume.

Mi-a făcut plăcere să vă scriu și mi-a fost dor să scriu. Nu uitați că și toamna puteți înflori!

Cu dragoste,
Adoonia

În numele dragosteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum