Ben jongin, Çinliyim, Koreye en yakın arkadaşım Marırına ile Seul Üniversitesine okumaya geldik bu arada Marırına Japon.
Medya: Jongin☝🏻☝🏻
Medya:Marırına
Sabah kalktığımda yatağımda zıplayan bir adet Marırına gördüm. Marırına hem yatağımda zıplıyor hemde "hadi uyan bu gün okulun ilk günü" diye bağırıyordu benim susmasını sağlamak için kafasına yastık atmamla Marırına'nın yatağa yapışması bir oldu ben gülme krizine girmiştim taki Marırına çığlık atana kadar " okula 1 saat kaldı ve biz hazır değiliz". Bu 1 saat size çok uzun gelebilir ama biz 1 saatte çok zor hazırlanırız 15 dk boyunca gardıroba baktım ve sonunda ne giyeceğimi buldum.
Medya: Jongin'in giydikleri
Üzgünüm ama ben rahatıma düşkünüm özel bir gün olmadığı sürece etek veya elbise giymem
Marırına: Hey hey hey okula gerçekten bu şekildemi gideceksin saçmalama okula ilk gün böyle giden kim bilir diyer günler ne ile okula gider?
Ben onu takmadan mutfağa gidip kahvaltı hazırladım.Medya:Marırına'nın giydiği
Marırına her zaman gösterişli ve pahalı giyinmeye bayılırdı ikimizinde aileleri zengindi bu arada Marırına ile çocukluktan beri arkadaşız. Marırına'nın annesi ile benim annem 8 yaşından beri mektup arkadaşıymış ve sonra çok yakın aile dostu olmuşlar kısacası Marırına'yı doğduğum günden beri tanıyorum.
Marırına: Hey Jongin nasıl olmuşum?
Ben: Klasik Marırına tarzı.
Marırına beni takmadan aynada kendi kendine konuşmaya başladı.
Ben: Sanırım kahvaltıya gelmiyorsun, sen bilirsin.
Marırına:Ne! Bensiz yemek yiyemessin Bayan Jongin!
Okula gelmiştik sınıfımızı bulmuştuk öğretmen içeri girdi yeni olan kişilerden kendilerini tanıtmalarını istedi buna bizde dahildik ilk ben başladım.
Ben Jongin, Çinliyim. Kore'ye okumak için geldim annem diyetisyen, babam ise ünlü bir beyin cerrahı.
Kendimi tanıtmam bitmişti ama kendimi tanıtırken birşey fark ettim çocuğun biri ilk beni takmıyordu fakat Çinliyim diyince tüm dikkatini üstüme topladı beni dinleyen çocuklardan biride beni yiyecekmiş gibi bakıyordu. Kendini tanıtma sırası Marırına'ya gelmişti.
Ben Marırına,Japonum. Kore'ye okumak için geldim annem pisikolok babam ise GUCCI mağazasının sahibi.
Marırına'nında kendini tanıtması bitmişti ve zil çaldı biz okulu gezerken Marırına lavobaya gitti ben tek başıma kalmıştım ama ben gerektiğinden fazla cesur biriyimdir ve okulu tek gezmeye devam ettim kimsenin olmadığı bir koridora gelmiştim arkamdan birinin yürüdüğünü fark ettim sanki beni takip ediyordu.Selam Millet Eski Kitaplarımıda Okuyun👇🏻👇🏻👇🏻
Yeni Çocuk Jungkook
BTS Potter
Kitaplarımın isimleri☝🏻☝🏻☝🏻
Bu arada ana karakter Jongin ve Luhan
❤️❤️❤️
BU ARADA GUCCİ NE ALAKA DİYEBİLİRSİNİZ😂ÇÜNKÜ BENDE KENDİME DEDİM VE SANIRIM GUCCİ AMERİKAN MARKASI , CAHİL BEN😂
❣️❣️❣️
Sizleri seviyorum kitap hakkında düşüncelerinizi yazın merak ediyorum😂
OY VERMEYİ UNUTMAYIN💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nuttellam Luhan
FanfictionNutellam kişisinden okunmamış 390 mesaj. Nutellam:Jongin! Nutellam:Sakın yapma! Nutellam:Sakın intihar etme! Nutellam: 5 dk dayan geliyorum! ...