Takip edildiğimi yeni anladım hızlı adımlarla koridorun sonuna geldim ama duvar vardı burada ben ve beni takip eden kişi dışında kimse yoktu arkamı aniden döndüm çünkü kaçıcak yerim kalmamıştı.Beni takip eden kişi en üst sınıflardan Kimmin Cho-Sea
Ben donmuştum Choesea bana yaklaşıyordu bana daha fazla yaklaştı ve ben onun burnuna yumruk attım acı içinde kıvranmaya başladı bende bundan yararlanarak hemen kaçtım bizim sınıfın katına geldiğimde hala koşuyordum ve birine çarptım kafamı kaldırdığımda bir çocuğa çarpmıştım.
Eğilip özür diledim.
Çocuk: Önüne baksana!
Ben: Senden özür diledim kısa kes!
Çocukla tam kavga edicektikki zil çaldı ben koşarak sınıfa gittim. Kapıya baktığımda o çocukta sınıfa giriyordu. Ne! Aynı sınıftamıydık. Çocuk bana bakış attı bende aynı şekilde ona baktım.
Öğretmen sınıfa girdiğinde oturma düzeni yaptı ve beni o çocuğun yanına koydu. Marırına'yı ise çok tatlı gamzeleri olan birinin yanına koydu.
Çocuk: Luhan.
Ben: Hıh! Ne?
Çocuk: İsmim Luhan.
Ben: Bende Jongin. Koreli misin?
Luhan:Hayır.Çinliyim.
Ben:Ne! Çinli misin? Oha! Bende.
Luhan: Ne! Gerçekten mi? Aa doğru derste bahsetmiştin. Bu arada bu gün koridorda sana bağırdığım için üzgünüm o olmamış gibi davranalım.
Ben: Asıl ben üzgünüm kaçmam gerekiyordu ve umarım beni bulamaz.
Luhan: Kim seni bulamaz?
Ben: En üst sınıflardan Kimmin Cho-Sea.
Luhan:Ne! Sana birşey yaptı mı?
Ben: Hayır . en alt koridordaydım ve arkamdan biri yürüyordu döndüğümde arkamda o vardı bana yaklaşıyordu bende burnuna yumruk attım ve sanırım burnu kırıldı.
Luhan: Okulda en üst sınıflardan ve bizim sınıftan şuradaki erkekten uzak dur.
Ben: Bu çocuk 1. dersten beri beni yiyecekmiş gibi bakıyor.
Luhan çocuğun oturduğu sıraya baktı çocuk hala bana bakıyordu. Luhan çocuğa bakış attı çocukta alaycı bir şekilde bakıp önüne döndü.
Ben: Şu yeşil saçlı kızın yanındaki kim?
Luhan: Gamzeli olan mı?
Ben: Evet, çok tatlı gamzeleri var.
Luhan: Onun ismi Chen ve benim gamzelerim onunkilerden daha tatlı.
Ben:Senin gamzen yokki.
Luhan: Gamzem var demekki sen görmüyorsun. Şu yeşil saçlı kız kim?
Ben: O Marırına benim en yakın arkadaşım ayrıca ev arkadaşım ama o Japon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nuttellam Luhan
FanfictionNutellam kişisinden okunmamış 390 mesaj. Nutellam:Jongin! Nutellam:Sakın yapma! Nutellam:Sakın intihar etme! Nutellam: 5 dk dayan geliyorum! ...