Repet, repet acelasi lucru in fiecare zi timp de 10 ani, pe langa faptul ca eu stiu deja toata materia, dar stiti voi in ochii tatilor liceul e un loc minunat, unde plozii doar invata....Dar la liceul unde invat nu este numai asta...Aici au loc discriminari facute de catre elevi cat si de profesori.
Aici castiga cei care sunt de bani gata si isi bat joc de restul, cat despre profi la ei conteaza cat de mult le bagi in buzunar pentru a le marii nota...si ei se mai gasesc sa vorbeasca despre corectitudine...
Acum sunt in clasa a 10 a si deja simt ca nu mai pot suporta atmosfera asta ridicola si dezgustatoare....toate zilele sunt la fel, numai cu nume diferite.Nu exista o zi in care ,,smecherii" sa nu se ia de cei slabi si de asemenea nu exista zi in care profesorii sa nu ia mita...
Din fericire, eu nu fac parte din nici o categorie, sunt singurul de care nimeni nu se poate lua. Am un IQ de 200, datorita acestui fapt profesorii nu imi pot pune note mici, chiar daca nu le dau mita,iar elevii de bani gata profitori nu au motive sa se ia de mine, sunt bogat, asta e adevarat, dar eu sunt diferit de ei...Eu in loc sa ii dispretuiesc pe cei mai putin bogati, ii ajut sa isi castige demnitatea in fata celor bogati printr un sfat bun si luarea respectivului sub ,,custodia" mea ca sa spun asa.
Fiind cel mai destept din scoala, directorul mi a permis sa beneficiez de un panou pe care scriu numele tuturor celor mai putin bogati pe care i am ajutat, sub numele de X, prietenul lui Yoongi, Y,prietenul meu si tot asa....Astfel lista aia cu nume a ajuns la 99 de baieti si fete.Asa ca batausi si profitorii refuza sa se mai ia de acele persoane, deoarece imi cunosc influienta, desi nu mi am folosit o niciodata.
Am 16 ani, iar tatal meu este un important afacerit din intreagul Seul si de bani nu duc lipsa, dar uneori mi as dori sa vad cum este sa fi liber, sa poti pleca oriunde si cand vrei, sa poti visa la diverese lucruri ciudate, dar viata mea este de asemenea controlata.La liceu ma duce majordomul si doi gardieni ma asteapta in fata usii liceului, cand ies din liceu daca ma impotrivesc bodyguarzii sunt in stare sa ma ia si pe sus, ducandu ma acasa.Cand ajung acasa, ma pun sa mananc si imediat ce am terminat in casa mea vin tot felul de profesori privati si fac cursuri pana seara si de tot felul:dans, muzica, karate, fotbal cand ies in curtea casei si tot felul de sporturi, ceea ce aparent ma face sa par baiatul perfect, desi eu nu imi doresc acest lucru prea mult.
Tatal meu este obsedat sa ma creasca o persoana perfecta si crede ca eu sunt fericit fiind inconjurat de bani, influienta si o minte de geniu, dar eu defapt am nevoie de dragostea sa, nu de scrisori scrise de la distanta de sarbatori.Nu mi am mai vazut tatal de un 1 an, avand in vedere ca vine acasa doar de cateva ori la 3 ani.Cat despre mama mea, m a parasit cand de abia ma nascusem, lasandu ma singur cu tata si plecand cu altul.Ea este persoana pe care o urasc cel mai mult, desi nu am intalnit o niciodata.
Desi tata imi controleaza viata, stiu ca are intentii bune si ca nu vrea sa ma piarda asa cum si a pierdut sotia si isi manifesta grija fata de mine in felul sau....
In fine, obosit dupa cursul de dans si karate iau cina si ma duc in camera mea, mai degraba spus in una din ele si ma uit pe telefon pana cand ochii mi se inchind si ma las purtat in lumea viselor....
CITEȘTI
The secret YOONMIN
FanfictionViata plictisitoare a lui Yoongi se schimba cand un lucru, mai bine zis o persoana noua ii atrage atentia.