Pe moment imi vine o idee pe dinafara subiectului, dar totusi vreau sa o incerc.Vreau sa il duc pe Jimin la camera de make up si vreau sa ii arat ca si el poate fi la fel de bun ca mine daca nu mai bun.Vreau sa il scot din lumea lui, sa ii dau jos hainele de tocilar(nu va ganditi la prostii) pentru ca nu simt ca el trebuie sa se ascunda si eu invat bine dar totusi nu ma imbrac ca un tocilar.Si parul mult prea pe frunte as vrea sa il aranjez pentru a-i da incredere in sine.Nu m a rugat sa o fac, poate nu va fi de acord, dar am sa insist in limita bunului simt fara sa il oblig.Vreau sa il fac sa se uite in oglinda sa spuna ce bun sunt si sa incerce sa cante o piesa la studio, bineinteles doar cu vointa proprie.
Nu am dreptul asupra lui, nu e un obiect sa il schimb dupa cum cred eu ca e corect,stiu asta.Dar, dar vreau doar sa il ajut.
Discutia revine...
-Am incredere in tine.
-Atunci urmeaza-ma!
Jimin ma urmeaza in liniste si ii prezint sala de machiaj.
-Ce cautam aici?
-Ai zis ca ai incredere in mine, nu?
-Da, asa am zis.
-Atunci ma lasi sa ajustez ceva la tine?
-Accept asta pentru ca vreau sa iti fac pe plac si pentru ca stiu ca nu mi ai face rau.
-Ok.
Make-up artistele se apropie si le spun ca ma descurc singur si le rog fara sa auda Jimin sa imi aduca cateva haine foarte frumoase din marea colectie a mea si sa mi le puna in vestiar.
-Jimin am sa fac ceva cu parul tau prima data.Am sa iti tund doar un pic din el nu mai mult.Esti in regula cu asta?
-Vreau sa incerc ceva nou, dar te rog sa nu incerci sa imi schimbi prea tare frizura.
-Iti promit.Dar nu iti voi arata nimic decat la final.Asa ca intorc scaunul pentru a nu putea privi nimic.
-Off...ok.
Ma bucur ca am invatat sa tund, sa machiez si sa fiu si stilist pe parcursul anilor asa ca am sa incerc sa ii aranjez parul cat mai bine.
Ii tund varfurile ii dau cararea pe mijloc ii las un pic mai des parul pe partea milocie a capului, iar pe parti un pic mai scurt.(autoarea:gen dope ador tunsoarea aceea)Il dau cu un fixativ special care ii face parul sa ii stea cu volum, dar care ii da posibilitatea parului sa se miste si il face sa luceasca.Wow ce bine arata!!!!!Acum urmeaza sa il machiez, el inca nu zice nimic si vad ca roseste, dar nu stiu de ce. Il dau cu un strat subtire de fon de ten, cu un pic de machiaj de pleoape crem spre roz si ii fac o dunga foarte subtire neagra pentru conturul ochilor plus alte mici chestii.Arata superb, ca un adevarat idol kpop.
-Hei ai terminat?
-Inca nu mai am sa te dau cu un luciu rosu deschis.
-Nu m-ai facut fata, nu?
-Nu, te am machiat demn de un idol kpop.
Ma pregatesc sa pun luciul pe buzele sale mari si extrem de bine conturate, as putea spune ca are cele mai frumoase buze naturale. Sunt la doi cm de buzele sale si ezit un pic in a continua sa apropii micul tub.Sunt absorbit de frumusetea buzelor lui...Dar pentru a nu lasa loc de interpretări(nu vreau sa inteleaga ceva gresit despre mine) decid sa termin ce am inceput.Dupa ce am aplicat luciul refuz sa ma mai uit la fata lui sau la buzele lui.
-Jimin stai nu te intoarce.
-Pai ai terminat.
-Mai am doar ceva de retusat.
-Ai facut deja prea multe pentru mine.
-Ma duc pana in camera aceea din colt.Imi promiti ca nu te vei intoarce timp de cateva minute cate voi sta acolo?
-Ok, iti promit.(usor indignat ca am ignorat vorbele sale:,, ai facut deja prea multe...:
Asa ca ma duc sa vad ce haine au adus fetele...
Jimin povesteste
Eu sunt tare curios de ce Yoongi vrea sa ma machieze?Sau sa ma tunda?Sau ce vrea sa mai faca?Oare nu ii place cum arat sau de cine sunt? Acum pot deschide ochii mi a terminat de pus pe ochi nu stiu ce farduri.Il intreb daca a terminat si mi a spus ca nu si vad ca se apropie cu luciul de buze...pana acum nu am lasat pe nimeni sa imi atinga buzele, sunt un punct sensibil pentru mine.Dar mi am dat toata silinta sa nu ma misc vad ca ezita.Poate crede ca ma forteaza?Dar nu ma forteaza sa fac nimic o fac din vointa proprie si sunt sigur ca are intentii bune.Atinge luciul de buza de jos si un fior ma trece prin tot corpul, desi pare stupida reactia mea.Nu m ar fi influientat deloc daca as fi facut o eu, dar fiindca o face altcineva si altcineva este el...este ciudat, dar foarte placut.NU STIU CE NAIBA E ASTA SAU DE CE GANDESC ASA!
I am promis intre timp ca nu am sa ma uit in oglinda, desi sunt un pic curios, dar stiu deja ca un om urât nu poate deveni frumos...
Yoongi povesteste
Au facut treaba buna fetele au ales haine frumoase, dar am sa le caut pe cele pe care le consider eu potrivite pentru Jiminnie.Niste tenisi negrii total, niste blugi negrii tulburati cu un gri inchis spre genunchi, o bluza larga lunga, tot neagra asimetrica cu niste zgarieturi si taieturi mici pe diverse parti ale tricoului,dar cu un material alb sub taieturi creând iluzia de 2 bluze.Poate il imbrac prea negru, dar asa il vad eu in combinatia asta.
Pun toate lucrurile pe un suport si il chem pe jimin sa vina aici. Pun suportul intr un colt si ii spun ca am sa inchid lumina sa nu vada hainele prea bine sa nu se astepte.Ies din camera si il astept, este gata in putin timp si ii spun sa iasa si imediat il leg la ochi cu o bugata de stofa.
-Ai incredere sa te lasi condus de mine pana la oglinda?
-Da.
Asa ca il tin cu o mana de spate si il ghidez pana la oglinda si ii dau jos materialul de pe ochi.Este cu adevarat superb, atragator si impunator imbracat asa....Este divin.
-Wow, Jimin?Unde?Eu sunt acesta oare?Pot arata asa de bine?
-Da,poti.Si nu numai asta...mereu aratai bine, eu doar am adus un plus.
-Mersi mult!!!Totul datorita tie!
-Mie?Nu.Tu esti acesta!Numai ca inainte nu voiai sa scoti in valoare trasaturile frumoase ale tale!
-Eu frumos?Acum sunt, dar datorita machiajului.
-Esti frumos, esti superb cu sau fara machiaj!Ai mai multa incredere in tine!
-Nu am prea avut asa ceva.
-E timpul sa ai!Acum ca arati ca un idol, pentru mine, nu ai incerca sa si canti precum unul?
-Nu stiu ce sa zic...am emotii nu stiu sa cant bine.
-Vom fi doar eu si tu.
Jimin pov.
De parca asta m ar ajuta.,,Doar eu si tu,, ha?Imi este foarte greu sa cant in fata celei mai importante persoane la nivel actual pentru mine, dar vreau sa il vad fericit asa ca am sa incerc sa dau tot ce pot, chiar daca poate ma va stoarce de puteri...
______________________________________
Hei, am revenit pe wattpad.Poate lungesc cam mult scenele din studio, dar simt ca asta vreau sa fac.Va multumesc pentru vizonare si sper sa va placa.Nu sunt cine stie ce om talentat la scris, dar imi place ceea ce fac. Bye byeeee!!
CITEȘTI
The secret YOONMIN
FanfictionViata plictisitoare a lui Yoongi se schimba cand un lucru, mai bine zis o persoana noua ii atrage atentia.