Cei doi bodyguarzi aka ,,Titani exista" ma vad si vin inspre noi, iar eu il prind de maneca brutal pe Jimin si ii spun sa fugim.Accepta de voie, de nevoie si fugim ca doi bezmetici pe langa scoala in spate cu doi pradatori. Stiu ca poate uneori sunt lenes, dar eu chiar sunt un bun sportiv, asa ca alerg victorios in fata.Jimin este la fel de rapid ca mine, asa ca ne aflam la o distanta considerabila de ei.
Am ajuns intr-un parc din apropierea unei scoli aproape de liceu.Cred ca i am pierdut deocamdata, dar precauti ne asundem intr o casa a ,,piticilor,, unde de abia am putut intra, dar totusi era destul loc sa stam in sezut.
-Jimin, scuze pentru asta.
-Lasa Yoongi, inteleg...
-Esti obosit?
-Doar putin nu am mai alergat de ceva vreme si mi am iesit din forma.Dar mi a placut.
-Tocilar sadic si sportiv.
-Eu?Never.Gresesti persoana.
-Fie cum zici tu. :)
-Apropo, daca tot suntem singuri...
(La auzul acestei fraze tusesc involuntar.)
(Jimin rade)
-Voiam doar sa te rog sa imi canti piesa preferata de la tine din playlist...
Cat de stupid pot fi......
-Desigur, care e aceea?
-Cypher 3.
-Ok, dar mai intai sa arunc o privire pe geamul asta mic sa vad daca sunt aia pe aproape.
-Haideeeeeeeeeeeeeee odataaaaa.
Pe parcursul versurilor Jimin parca murea de fericire cand auzea versurile curgand.Ajung la refen si el incepe sa cante cu mine.Nu este genial la rap, dar imi face placere sa stiu ca un fan imi canta versurile si le stie asa bine.
*^*^*^*^*^
-Gata iti ajunge ti am cantat piesa asta de 3 ori deja!
-Asa de mult imi plaaaaace nu m-as satura de ea niciodata!Apropo tu poti canta si vocal nu?Sunt sigur de asta.
-Nu am cantat decat foarte rar vocal si alea secvente mici si joase ca tonalitate, nu prea ai cum sa stii asta.
-Dovedeste o.
-Daca vrei sa surzesti asculta ma.
-Poti sa canti o piesa pe care ti o sugerez, bineinteles daca o stii?
-Da.
-2U, cover de Jungkook.
-Coverul unuia dintre cei mai talentati cantareti din Coreea, cum sa nu il stiu?!
-Atunci, incepe.
-No limit in the sky.....
Incep sa cant si observ ca Jimin se abtina sa nu cante, asa ca pun mai mult suflet in piesa sa il determin sa cante, sunt curios sa il aud cum canta vocal.
Jimin nu mai rezista si isi da drumul la voce:-When it comes to you...Raman mut, nu mai pot scoate nici macar o nota si ochii mi se fixeaza pe fata lui Jimin.Vizibil ca a regretat ca a inceput sa cante se opreste si isi pune mainile pe fata.
-Cum am putut face asta?!De ce am cantat?!spune asta suspinand in palme.Te am surzit.
-DE CE TE AI OPRIT?!CANTI EXTRAORDINAR, ESTI CEA MAI BUNA VOCE PE CARE AM AUZIT O.DACA ASTA INSEAMNA SA SURZESTI AS VREA SA RAMAN SURD PE VECIE!
-Dar...tu ai cantat perfect cu vocea ta joasa, dar care poate lua si note inalte este geniala!Nu ma pot compara cu tine!
-Off....talentat si prostut.Jiminnie pabooooooooooooo.
-Serios?Chiar am cantat asa bine?
-DA, NU POT LASA O VOCE CA A TA SA RAMANA ASCUNSA ACOLO TREBUIE SA O SCOT AFARA DIN GROTA.
-Yoongi, nu exagera...nu am voce buna.
-Asa este, nu ai voce buna.Ai o voce extraordinara!Te rog din suflet maine am de inregistrat o noua piesa, vino cu mine la studio, plus ca nu avem scoala maine.
-Nu stiu ce sa zic...
-Te iau pe sus si imi chem bodyguarzii sa te ia si nu iti face griji aflu unde locuiesti.
-Mai bine vin de buna voie, macar voi fi alaturi de tine si doar am sa te privesc si am sa te ascult, nu o sa imi faca rau.
-Asa sa faci!Uite adresa, aratandu i o pe telefon.
-Yoongi da mi numarul tau de telefon in caz daca ma pierd.
-Ok....
Am facut schimb si am mai stat de vorba despre scoala si despre ceea ce fac eu la studio.Apoi iesim din ,,ascunzatoare,, si ne decidem sa mergem acasa chiar daca mai aveam cateva ore de scoala, nu imi va pune nimeni absent de frica si dupa scena cu jimin din scoala sigur au aflat si profesorii si de obicei cui ii dau atentie si profesorii incep sa ii dea.Asa ca si eu si Jimin suntem asigurati.
-Mie mi a placut mica noastra aventura, spun eu dupa ce am ajuns la locul in care ne ,,desparteam,, unul de altul.
-Si mie.
Apoi se lasa o tacere de mormant timp de cateva secunde, iar Jimin ia initiativa si imi sare in brate dandu ma jos.Raspunzandu i cu o imbratisare stransa drept razbunare ii spun :-Ai grija Jimin cu o ,,vedeta,,!
-Asa stiu eu sa am grija de cel mai bun prieten de al meu!
FRIEND ZONE CONFIRMED
-Ma bucur sa aud asta si tu esti la fel pentru mine.Zic cu o oarecare reticenta in glas.
Ne ridicam si ne spunem la revedere....am luat o fiecare pe drumul nostru deja simtind lipsa noului meu prieten.
***********************************
Acest capitol poate v-a plictisit, dar l-am scris cu scopul de a il introduce pe Jimin in lumea muzicii, nu intr-un mod prea brusc.
CITEȘTI
The secret YOONMIN
FanfictionViata plictisitoare a lui Yoongi se schimba cand un lucru, mai bine zis o persoana noua ii atrage atentia.