Je ráno. Vstala jsem jako první, protože mě vzbudily zvony od kostela. Udělala jsem si kafe a šla na balkón. Miluju, když je venku chladno a vylézá to horké sluníčko. Svítilo mi přímo do obličeje. Šla jsem se namalovat a zabalit na výlet. Všichni byli už vzhůru, tak jsme si dali snídani a jeli na výlet.
Jeli jsme do jednoho městečka asi 10 km od villi. Šli jsme se podívat na obří kříž a taky celkově na městečko. Je pravda, že by mi docela dost vydilo nebydlet u moře. Je tam vedro a nejen to. Když bydlet v Itálii, tak někde u moře.
Po návštěvě kříže a kostela jsem sešli dolů do města a koupili si zmrzlinu. Mamka s taťkou se šli podívat po krámkách a nakoupit nějaké suvenýry pro známé. Seděli jsme u stolu. S katkou jsme se navzájem fotili, dávali selfie a fotili přírodu a krajinu.Vedle nás seděla skupina sexy kluků. Vypadali tak na 17 let. Pořád pokukovali, povídali si a házeli na nás očka. Ten jeden fakt na mě koukal. Trošku jsme poflirtovali. Kdyby to viděl Demetrio tak by mě zabil. A jeho taky. Sedli si k nám a začali se s náma bavit. Katka se po chvíli taky přidala.
Nakonec na nás mamina zavolala, že si ještě pujdem projít město. Kluci se k nám přidali. Celou cestu jsme se fotili, pouštěli muziku, tancovali a zpívali. Měli jsme u toho záchvaty smíchu a pekelně jsme si to užívali. Nakonec jsme museli ject, protože jsme měli hlad. S klukama jsme se rozloučili a navzájem jsme si řekli jména, aby jsme se našli na facebooku. Trošku mě mrzelo, že jsme se viděli jen 3h a už se nejspíš nikdy neuvidíme. Takovou srandu už jsem dlouuho nezažila. Marco, Sebastian, Luigi, Lorenzo a Daniele. Nejlepší kamarádi.
Cestou zpět jsme si obě s nimi psali. Ale bylo pro nás těžké psát si s pěti kluky. Nakonec když jsme přišli domů, tak jsme se jen najedli, vzali si plavky, přesto lehčí tílko a kraťasy. Já jsem čapla ještě foťák a peňeženku a šli jsme si obejít celou pláž. Drželi jsme se za ruce, tancovali, fotili, povídali, atd. Bylo mi dobře a měla jsem krásně prožitej den.
Po asi 3 hodinovej procházce jsme zašli do parku na zmrzku. Hrálo se tam nějaké veřejné divadlo tak jsme se tam šli podívat.
Nakonec jsme přišli v 11 večer a šli si rovnou lehnout. Taak dobrouu.
ČTEŠ
Pusa po Italsku
RomanceJe to vymyšlený příběh z itálie...postavi jsou pravdivé a mají svá jména <3 doufám, že se příběh bude líbit. Postavy: Katka - moje bff Angelo - kluk z itálie, 21 let Francesco - kluk z itálie 16 let Demetrio - kluk z itálie, 18 let , bratr France...