Párty - day 7th

15 2 0
                                    


Je další ráno. A ano. Katka už nebyla v posteli, protože se muchlovala pod balkonem s Francescem. Co jsem mohla čekat že? Vzala jsem si jen plavky a osušku a šla k bazénu. Tam už na mě čekal Demetrio. Pozdravili jsme se a dali si pusu. "hey persone? non andiamo stasera beach party?" zeptal se nás Francesco. Demetrio jen pokrčil rameny a zeptal se mě: "Andiamo?"... "si, molto felice :) " odpověděla jsem.

"Cože? o čem jste se to bavili? co Francesco řikal?" hned zvědavě vyzvídala Kačka. "Ptal se nás jestli pujdem dnes večer na párty, tak jsem souhlasila...pujdeš taky?" odpověděla jsem jí. "No tak to je jasný!" vyhrkla na mě. Francesco nam dal letáček ohledně tý párty. 

Celé dopoledne jsme v klidu leželi u bazénu. Byla jsem furt na mobilu. Bylo na mě vidět že nemam dnes 2x náladu. Demetrio za mnou přišel. Usmál se na mě a dal mi pusu. Povídali jsme si o tom dnešku. Hrozně jsem se tam těšila. Najednou jsme začali kravnout. 

Začalo to tim, že jsem Francesca strčila do bazénu. Navzájem jsme se tam strkali a dělali kraviny. Najednou mi konečně vylezl úsměv na tvář. Společně s Francescem i Demetriem jsme se naobědvali v pergole. Povídali jsem si s Katkou mezi s sebou. Co chceme ještě za těch pár dní podniknout, co si vezmeme dnes večer na sebe a další... Probrali jsme samozdřejmě instagram, facebook, slavné osobnosti, atd.

Převlíkli jsme se a vyrazili do obchůdku asi 60m od Villi pro nějakou sladkost. Měli tam toho hrozně. Několik druhů čokolády, tyčinek, brambůrků a pečiva, různé druhy limonád a dalších věcí. Nemohla jsem se rozhodnout. Oreo čokoláda, nebo karamel? Jahodové tyčinky nebo čokoláda? Tak co sakra??

Vůbec, ale vůbec  jsem nevěděla. Tak jsem si vzala nakonec čokoládu a nanuka. Nějak jsem to neřešila. V jedný ruce jsem měla nanuk a v druhé ruku Demetria. Nakonec jsme do Villi nedošli, ale šli jsme se na zákusek do jedné restaurace. Nic luxusního to nebylo a vůbec mi to nevadilo. Byla jsem radši sama sebou. Nikdy jsem nechtěla bejt bohatá pipina, která má na sobě každej den oblečení za 30 000kč. Taky jsem se ráda oblékla do drahých společenských šatů, ale jen jednou za čas.

Já jsem měla zmrzlinový pohár s oříšky karamelem a mátou a kafe. Jinak ostatní si dali nějaký dortík. Seděli jsme tam celkem dlouho a povídali si. Na tu beach party bych si rozhodně nevzala žádné drahé šaty. Vezmu si jen kraťasy, volné tílko a třeba nějakou mikču. Párty začínala v 20:00 a měli jsme ještě 3h před sebou. Tak jsme šli ještě k bazénu. Tam jsme všichni usnuli. Jak neočekávané, když jsme celý den dělali kraviny. Vzbudili jsme se chvíli po sedmé. 

Já jsem se šla s Katkou nachystat. Domluvili jsme si s klukama sraz v 19:45 pod Villou. Šla jsem se rychle osprchnout. Potom jsem si vyžehlila vlasy, namalovala se a vzala outfit. Já jsem v 19:45 už stála před Villou, ale Katka ještě ne. Tak jsme šli s Demetriem napřed. 

Nasedla jsem na scooter a jeli jsme. Bylo to asi 8km od Villi. Byla to fakt obrovská párty. Bylo to tam krásny. U schodů na pláž dávali kolem krku květinové náhrdelníky jako dávají na Hawai. A rovnou nám dali nealko drink. Bylo to úžasný tancovat při západě slunce. Docela dost dlouho jsme čekali než přijde Katka s Francescem. Nakonec jsme se tam nějak našli. Potkala jsem tam i Andrea s kterým jsem si udělala fotku a pařili jsme dál. Celkově jsme se tam furt fotili :D

Po chvíli mi Demetrio přinesl nějaké pití. Chutnalo to jako frisco. Ťukli jsme si a tancovali dál. Už jsem celkem nemohla. Tak jsem si šla namočit nohy do moře. Celkem se mi po domově a kamarádkách. Najednou mi cinkl mobil. Holky udělali skupinovku. Okamžitě jsme začali video hovor. "ahoooj" ozývalo se z mobilu asi 20x. "ciaooo, jak se máte holky?" odpověděla jsem. Tahle naše konverzace trvala minimálně půl hodiny. Ukončila jsem to já, protože jsem šla tancovat. Hned jsem se zvedla a šla tancovat. Užívali jsme si to na plný pecky.

Najednou v dáli vidím skupinku kluků. "sakra Katko, neviděla jsi je někde?" zeptala jsem se. "ty jo taky mi někoho připomínají" odpověděla. "já už vim! nejsou to ty z toho městečka jak tam byl ten kříž?" rychle jsem vyhrkla na Katku. "joo, no jo" vyhrkla zase na mě :D už se k nám blížili protože nás taky poznali.

"Ciao bellezze" řekl Sebastian. Objali jsme se a dali si pusu na jednu tvář a na druhou. Takhle to bylo se všemi chlapci. Bylo vidět, že Demetrio i Francesco žárlili. "chi é?" zeptal se Demetrio.

"Demetrio! this is my friends. Sebastian,Marco, Daniele, Luigi and Lorenzo." řekla jsem. Nějak si podali ruce. "and...this is my boyfriend Demetrio" povídala jsem dál. Najednou jsem v očích Demetria viděla ty záříci jiskry, jakou měl radost. Bál se, že tohle neřeknu, spíš to nečekal.

Se všema jsme si dali fotku a tancovali. Protancovali jsme celou noc. Sice jsme s Katkou byli celkem opilé, ale všechno si pamatujeme a v pořádku jsme došli domů.


Pusa po ItalskuKde žijí příběhy. Začni objevovat