O 2 týdny později

10 1 0
                                    

Už pár dní docela dost depkařím. Od zábavy jsem nešla s nikým ven. Nezvedám mobil, neodepisuju na sms ani na sociálních sítích, nemaluju se a oblíkám se jako emo. 

I učitelky si dělaj o mě starost. Vždycky mě znali jako vysmátou holčinu, která byla každej den krásně namalovaná a celkově upravená a měla samé jedničky.
Nemám zrovna 2x lepší známky.

Přišla za mnou Julča s Nikčou. " ahoj Eli, jak se máš?" zeptala se Nikča. "Jsi v pořádku? Děje se něco?" zeptala se i Jula. "Ahoj, jde to...co vy? Ne...nic se neděje" odpověděla jsem. "Eli přestaň, fakt řekni co se děje. hrozně si se změnila. Nechceš jít aspoň ven?" zeptala se nabručeně Nikča. "Tak jako můžem no..." odpověděla jsem sklesle.

Šli jsme ven, ale vůbec mi to nepomohlo. Neusmála jsem se, skoro nic jsem neřekla. Moc dlouho jsem s nimi venku nebyla. Po chvíli jsem šla domů a tam si napustila vanu. Rozbalila jsem si balík plný lístků růží a vysypala do horké vody. Ještě jsem přidala trochu pěny a vlezla do vany.

Začala jsem vyhledávat lístky v peně a dávat si je na mé tělo. Byli mi vidět hodně hrudní kosti. Hrozně jsem zhubla, protože jsem neměla chuť na jídlo. Začala jsem zase brečet. Mamka s taťkou jeli na 3 dny do lázní, takže jsem byla doma sama. Rodiče mi nabízeli, že bych mohla jet s nimi, ale odřekla jsem.

Po hodině jsem vylezla z vany, usušila se, udělala citrónový čaj a šla si pustit film. Pustila jsem si HVĚZDY NÁM NEPŘALY, zapla WI-FI a šla se podívat jestli někdo napsal. Tak hrozně mi chyběla Itálie a hlavně Demetrio.  Chápu, že to nemůžu brát jako vztah. Byli jsme spolu pár dní. Ale přesto mi srdce roztrhlo kdyby si našel jinou holku, což je sakra velká pravděpodobnost.

Každopádně nikdo nenenapsal. U filmu jsem si zabrečela a usnula. Klasika. Potom jsem si šla dělat úkoly. Nemohla jsem se soustředit. Furt mi hlavou chodili ty věty co mi říkával, na tapetě jsem s ním měla fotku, fotky vytištěně a nalepené na zdi.  Prostě to nešlo. Najednou mi cinknul mobil. Podívala jsem se a...napsal Demetrioo😍❤.

Nic extra nepsal😢 celou dobu psal, že se mu stýská, ale vypadalo to kamarádsky. Nenapsal ani jedno srdíčko ani jednoho smajlíka. Na konci celé "kamarádské" slohovky mi napsal te amo, neboli miluju tě. Vydíte jak je to suché a smutné bez těch smajlíků?

Zatáhla jsem v pokoji žaluzie, lehla jsem si v té tmě na postel, zapla repráček a připojila se k mobilu. Pokud jste někdo viděl reklamu na Justinovo Bieberovo voňavku GIRLFRIEND tak víte, že tam zpívá písničku BOYFRIEND, ale je to takovej ten cover.

Ta písnička mi leží na srdci. Naprosto jí miluju. Lehla jsem si a ten cover poslouchala dokola asi 2h.
Zpívala jsem jí pořád dokola a vzpomínala na ty zážitky v Itálii. Jak jsme blbli v moři, jak jsme byli v restauraci, jak jsme si dali první pusu... Myslela jsem, že to nezvládnu. Neměla jsem sklony k sebevraždě to ne, ale bála jsem se, že skončím na drogách.

Jednu věc bych chtěla vědět. Pokud má holku, tak by mi to napsal ne? Zase když si vezmu co mi napsal. No já nevim. Každopádně budu zase truchlit.

Pusa po ItalskuKde žijí příběhy. Začni objevovat