Eveeettt herkese yb yi beklediğiniz için çok teşekkür ederim. Ehhehe yani 7 ay önce yayınlamışım sonra da kalmış öyle hehehe😁 neyse çok konuşmadan bölüm başlasın! Keyifli okumalar 😁😁
♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Yazarın Ağzından :Victor : Yuuri sana söz veriyorum ölmene asla ama asla izin vermeyeceğim!! Bu yüzden de bana güven olur mu Eros?....
Victor Yuuri ' yi kendine daha da yaklaştırdı. Bir yandan saçlarını kokluyor diğer yandan da onu hayata döndüreceğini söylüyordu. Ama geceden beri ayakta olması ayrıyeten de şimdi sevdiğinin yanında olması gözlerinin yavaş yavaş kapanmasına, uykuya kendini teslim etmesine sebep oluyordu.
Sevgili çiftimiz uyurlerken bende size tanışma hikayelerini anlatsam iyi olacak...
Yuuri ve Victor aslında çok sıradan bir tanışma anı yaşamışlardı. Yuuri daha 18 yaşındayken kardeşinin zoru ile buz pateni yapılan bir kapalı buz pistine gittiler. 15 ine yeni girmiş olan Yurio doğum günü hediyesinin bu olduğunu söyledi. Zaten abisinin de kendi yaşlarında kaydığını bildiği için bütün kozlarını kullandı ve sonunda da istediğini almıştı. Lakin Yurio en son 5 sene önce ve sadece 1 kere kaymıştı. Bu yüzden de abisi ona her şeyi baştan öğretmesi gerekiyordu.
Yuuri de bu olanları düşünürken homurdana homurdana içeri girmişti. Yurio ile birlikte önce patenlerini giyip sonra da Yurio nun giymesi için kask dizlik bileklik ve dirseklik istediler. Her şey hazır olunca önce Yuuri piste girdi ve ellerini uzatarak kardeşinin de gelmesini sağladı. Ellerini sıkıca tuttuğu içinde düşmekten korkmuyordu Yurio.
Yaklaşık 2 saati buz üstünde dengede durma ve düşerse de nasıl kalkacağını öğretti abisi küçük kardeşine. Sonra da biraz dinlenmek istediği için tribünlere oturmaya gitmişti. Ama küçük kardeşi biraz daha çalışmak istediğini söylediği için onunla gelmemişti.
İşte tam tribünlere oturduğu zaman yanına birisi oturdu. Önce pek dikkat etmedi ama adamın ona dik dik baktığını görünce ona döndü. Ama işte ona baktığı an ağzından çıkacak kelimeler çıkamadı ve kalbi birden maratona katılmış gibi hızlı bir şekilde atmaya başladı. Yüzü kıpkırmızı olmuştu. Ama içerisi bu kadar soğukken nasıl kızardığını anlamadı genç adam.
Onun bu halini gören genç ise yüzünde bit tebessüm oluştu. İşte bu anda Yuuri daha da kızardı. Upuzun gümüş renkte olan saçları güzel gözleri olan bu adam gülümseyince bir inci gibi parlıyordu. Gümüş saçlı adam genç çocuğun ona melul melul bakmasını sevse de biraz daha böyle bakarsa üzerine atlayacağını düşündüğü için ona kendini tanıttı. Ardından da rüyada uyanır gibi acele bir şekilde Yuuri de kendini tanıttı kızararak.
Adının Victor olduğunu öğrenen Yuuri onunla çok iyi bir sohbete dalmışlardı. Aslında yanına gelen adamın yani Victor un aslında bir doktor olduğunu ve buraya da arada geldiğini öğrendi. Yuuri de kardeşinin tuzağına nasıl düştüğünü anlatıyordu ona. Sohbet koyu bir şekilde ilerlerken bir anda Yuuri nin gözleri kardeşinin yanında olan adama kaydı. Bir anda dehşete kapıldı ve ayağa kalktı Yuuri.
Tam yanına gidecekken Victor onu durdurdu. Onun kendi meslektaşı ve aynı zamanda da kuzeninin burayı işlettiğini zamanı olunca da yeni gelenlere ders verdiğini söyledi. En sonunda kardeşinin mutlu olduğunu gören Yuuri derin bir nefes aldı. Ve neden böyle bir tepki verdiğini anlattı. Anne ve babasının geçen sene nasıl öldüğünü ve kardeşine nasıl baktığını falan.
Victor bu olanlara çok üzüldüğünü ve her ne olursa olsun yanında olacağına söz verdi ellerini tutarak. Sonra da yanlarına kardeşi ile Otabeak diye tanıştırdığı çocuk geldi. Birlikte biraz daha sohbet etmişlerdi. İşte o zamandan beri tam olarak buz pistinde 5. kez buluştular. Her geldiklerinde çiftlerimiz birbirlerine daha da bağlanıyorlardı. Bir kafede oturmak için ayağa kalkmışlardı. Bu Yurio nun fikri idi.
Ama ayağa kalktıkları an Yuuri nin öksürük krizi tuttu. Şiddetli bir şekilde öksürürken nefes almakta zorluk çekti ve Victor un kucağında bayıldı. Telaşlı bir şekilde hastaneye gittiklerinde Victor ve Otabeak in hocaları Yuuri ye akciğerlerinde bir kitle olduğunu tesbit etti. Aslında bu kitle 4 ay önce söylemiş olduğunu kayıtlardan öğrendiler. İşte o andan itibaren zaman geçtiği için kitle kanserleşmişti. Ve daha fazla yayılmaması içinde ameliyat olması gerekiyordu.
Sonrada ameliyat olan Yuuri, Victor ile daha da bağlanmıştı. İlk andan beri birbirlerine bir çekim halindeydiler zaten. Otabeak ve Yurio da iyice arkadaş olmuştu. Taa ki ileriki zamanlarda birbirlerine aşık olana kadar..
Devam Edecek....
İşte çiftlerimizin tanışma hikayeleri böyle. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. Gelecek bölüm de biraz zaman atlaması yapacam ve biraz da geçmişten konuşacaklar karakterlerimiz. İyi Ramazanlar.
Not : LÜTFEN YORUM YAPMAYI VE VOTE VERMEYİ UNUTMAYINIZ. SİZİ SEVİYORUM...
HER ŞEY DAHİL 700 KELİMEDİR. EVET BİRAZ KISA ÜZGÜNÜM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ZAMANLAR MUTLUYDUK!
Fanfiction" Çok kar vardı. Bu kadar kardan ötürü zor yürüyordu gümüş saçlı adam. Ama azimliydi. Durmayacaktı bu kadar kar yüzünden. Yürümek zorundaydı. Elindeki buketi daha sıkı tuttu. Aniden çıkan bir rüzgar az kalsın uçuruyordu buketi. Zorlukla bir kaç adım...