BİR ZAMANLAR MUTLUYDUK : SONA YAKLAŞTIK

229 26 13
                                    

Herkese merhabalar! 1 hafta gibi uzun bir aradan sonra bu kitaba yb yazmak çok güzel! Aslında bir takım uzun işlerim vardı o yüzden yeni bölüm geç geldi. Kusura bakmayın. Neyse gelecek bölüm final bölümüdür.  Final bölümü 1 hafta içinde gelecektir. İyi okumalar okur-chanlarım benim!

Yazarın Ağzından :

...1 buçuk ay sonrası...

Bir buçuk ay çok çabuk geçmişti. Nasıl geçmesin ki zaten. Yurio en son doğuma girmiş ve 4 saat bir doğum maratonundan sonra güzeller güzeli kızları Rita'yı kucağına almıştı.

Tabii Otabek doğum sırasında ve sonrasında olmak üzere 3 defa bayıldığı için kızını ancak bir iki saat sonra görmüştü. Rita aynı Yurio nun kopyası gibiydi. Sarı sarı olan tek tük saçları aynı eşi gibi yumuşatı. Gözleri ise ayrı bir güzellikteydi.

Ama erken doğum olduğu için bir kaç günlüğüne küvezde kalmıştı. Bir sürü kontrolden sonra nihayet Yurio ve Otabek sevgili kızları Rita sevgiyle kucaklamış doyasıya öpmüşlerdi. Ama işin en heyecanlı kısmı Yuuri nin bir şey bilmemesiydi. Victor ona hiç bir şey söylememiş ve doğumdan çıkan kardeşini odaya getirdikleri sırada öğrenmişti neler olduğunu. İlk başta ona anlatmadılar diye kızsa da küçük Rita'yı görünce bütün kızgınlığı gitmişti.

İşte o günden bu güne tam bir buçuk ay geçmişti. Küçük Rita bir buçuk aylık olmuştu. İyice güzelleşmiş ve güçlenmişti. Yuuri ise 7 aylık hamile haliyle yatakta serumlarla yatıyordu. Durumu her geçen gün daha da ağırlaşıyordu. Her geçen saat aleyhine işliyordu. Artık kendi başına nefes bile alamıyor makineler yardımıyla alıyordu. Makineleri çıkardıkları an komaya giriyordu. Bir defasında zor döndürmüşlerdi. Ama bebekte bir sorun çıkmamıştı.

Bu koma sonrası erken doğum riski oluşmuştu. Her gün dikkatle izleniyor bir kasılma dahi dikkate alınarak değerlendirme yapılıyordu. Her şey normaldi. Ta ki o gün akşamına kadar. O akşam Yuuri nin kasılmaları başlamış ve giderek şiddeti artmıştı. Hemen doğumhaneye haber verilmişti. Kısa bir süre sonra da doğuma girmişti.

Ama doğumhaneye girerken gözleri hep Victor ' un gözlerine kenetlenmişti. Bir saniye olsun ondan gözünü ayırmadı. Victor da öyle. Yuuri doğuma girdikleri anda bekleme başlamıştı. Victor u doğuma almamışlardı. Nedenini bilmese de zorla girmek istemişti ama olmamıştı. Bu yüzden Yurio, Otabek ve kızı ile birlikte bekleme sürecine başladı.

BİR ZAMANLAR MUTLUYDUK! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin