Jeg tænkte en del på Stefan, de efterfølgende dage. Jeg havde tænkt meget på om det fx var hans yndlings t-shirt. Og jeg ved godt det er dumt, men ej hvor er jeg bare klodset. Lige i det minut jeg sidder og tænker på ham, dukker der en besked op på min telefon
Stefan: Halløj, jeg har fundet ud hvordan du kan gøre det godt igen ;)
Mig: Haha, ja okay. Hvordan? :)
Stefan: Du kan tage i biografen med mig ;)
Mig: Hold da op, inviterer du mig på en date?:)
Stefan: Ja det gør jeg egentlig ;)
Mig: Okay, så lad os gøre det:)
Stefan: af hvad, er du sikker. Troede der skulle mere til for at overtale dig;)
Mig: haha, nej nej. Bare lov mig at du ikke tager kaffe med.
Stefan: Det skal jeg nok sørge for, ahah:)
Mig: Det var godt:)
Så blev det fredag, og jeg skulle i biografen med Stefan i aften. Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle tage på. Men jeg tænkte måske bare en sort kjole, bare sådan basic. Jeg glæder mig til at se hvad han har på, fordi han er jo ikke ligefrem grim vel? Jeg ved slet ikke hvad vi skal se, men det tror jeg han har styr på.
Vi skulle mødes på hovedbanegården, hvor vi herefter vil gå til Palads. Stefan havde skrevet at han allerede var kommet. Jeg var selv ankommet nu, og var på vej op af trapperne til ham. Jeg må ærlig indrømme at jeg var lidt nervøs, fordi jeg ved ikke hvordan jeg skal takle det hele.
Da jeg kom op af trappen, fik jeg øjenkontakt med ham, med det samme. Jeg gik hen imod ham, og det samme gjorde han. Jeg vidste slet ikke om jeg skulle kramme ham eller ikke. Fordi jeg kender ham jo ikke rigtig, men han havde besluttet sig for at kramme. Fordi han trak mig med det samme ind i et kram.
Stefan: "Du ser smuk ud"
Mig: "Så hold dog op"
Stefan: "Kom lad os gå"
Vi gik hen mod Palads og der var ikke rigtig nogen af os der sagde noget. Det var faktisk ret akavet. Men heldigvis brød han isen.
Stefan: "Hvad så? jeg har faktisk glædet mig til idag"
Mig: "Det håber jeg også du har" vi smilede begge to.
Vi gik ind og satte os i biografen, og vi snakkede godt sammen. Jeg hyggede mig virkelig den aften. Efter filmen gik vi tilbage til hovedbanegården, hvor vi skulle med hver sit tog.
Mig: "Jeg har hygget mig her i aften"
Stefan: "Det har jeg også, og du har ikke spildt kaffe" han grinte.
Vi nåede mig tog.
Mig: "Vi ses Stefan" han gav mig et kram, og jeg satte mig ind i mit tog.
YOU ARE READING
Du Og Jeg ~ Stefan Hjort
FanfictionSophia ender med at spille Kaffe over boyband medlemmet Stefan Hjort. Han prøver at charmere sig ind på hende, men hun har dog nogle problemer. Som hun ikke ved om hun skal dele med Stefan. Følg med og find ud af det. <3