Chapter 8 🐝

33 3 0
                                    

Kokobee ~❤

Mian kau orang previous chapter banyak typo lepastu lambat update line tak mengizinkan. Huhuhu. Cubalah korang teka Jungha jatuh cinta dengan siapa antara Jungkook atau Jin? Komen tau tau....

-----------------------------------------

Kei : Woah kalau betul bestnya.

Jhope : Tapi minah ni nak jatuh cinta dengan siapa?

Jungha : Itulah masalahnya sekarang.

Jimin : Lahhhh korang ni dari pagi sampai ke rehat tak habis-habis pasal rambut fairy Jungha?

V : Nak tahu betul ke halmeoni cakap. Tapi itulah kau nak bercinta dengan siapa?

Kei : Jhope hahahaha..

Jhope : Aku on je (kemaskan rambut)

Jungha : Tak pelah kirim salam, lagipun aku dah anggap Jhope kawan aku.

Jimin : Alamakkkk ada orang kena friendzone lah..

V : Oppppppsssss.

Jhope : Yaishhhh tak inginlah aku. Kau bagi 10 juta pun aku taknak.

Jungha : Rileks brader aku bergurau je. (meletakkan tangan ke bahu Jhope)

Jimin : Kitaorang balik lambat harini. Kau macamana?

Jungha : Tak apalah bukan tak selalu balik sendiri.

V : Kau tak takut ke kalau orang rogol kau?

Jimin : Oiii mulut tuuu (tepuk mulut V)

Kei : Takpelah biar Kei hantar Jungha.

Jungha : Ehh Kei takyah susah-susah, kau layan lah dorang ni. Aku nak jumpa seosaengnim.

Jungha terus bangun dari bangku kantin sekolah dan meninggalkan mereka. Semasa dalam perjalanan ke bilik guru, Jungha terserempak dengan Jungkook.

Jungha : Jung...k...oook sshi (gagap)

Jungkook : Nae (mengangkat kepalanya sedikit)

Jungha : Nahhhh (hulur banana uyu) ini sebagai tanda terima kasih.

Jungkook : Eoh? Gumawo. Kau nak pergi mana?

Jungha : Eoh? Aku nak jumpa seosaengnim.

Jungkook : Oh hati-hati & thanks again (tunjuk banana uyu)

Sebenarnya Jungha bukan nak jumpa seosaengnim tapi nak bagi banana uyu ke Jungkook, Jungha terus berlalu masuk ke kelas dan sampai di kelas langkah Jungha terhenti kerana Jin berada di situ.

Jungha : Nak patah balik ke? (cakap dalam hati) tak payahlah kalau dia berani memang dia akan buang dari sekolah (sambungnya lagi)

Jungha terus jalan ke meja dan Jin bangun dari tempatnya lalu duduk di hadapan Jungha.

Jin : (memandang Jungha)

Jungha : Alamak kau apa hal pulak? Takkanlah kau berani nak cari pasal dekat sini (sambung Jungha dalam hati)

Jin : (pegang rambut Jungha)

Jungha : Kau ni prevert ke? (bangun Jungha dari tempat duduknya)

Jin : Nae? Aniyyyy - aku datang sini nak minta maaf (hulur tangan) sebab aku berkasar semalam.

RAPUNZELWhere stories live. Discover now