1-oji dalis

5 1 0
                                    

Kaip jūs ten pala sakot?Draugai ant kelio nesimėto?Ah,niekada nesutikau su šia fraze.Kodėl?Prašau-visa istorija nuo pradžių:

-Aš paimsiu cizu,tu striukes:gerai?-Tai pasakė Eliza. Šita valkata su manimi jau nuo vaikystės neatmenamų laikų.Valkata praminiau tik dėl to, kadangi geriausios draugės taip vadina viena kita.Ar netiesa?Nejaugi jus nevadinate savo geriausių draugų kaip-Debile,šiukšle,pinda,kiaule?
Jeigu ne,aš tiesiog jūsų nesuprantu.Sorry not sorry.Bet mes tiesiog-taip įpratusios.
-Aha,būtinai,-atsakau.
Einu tuo ilgu,nuobodžiu koridoriumi.Pilna pažystamų gražuolių veidų ir daug nepažystamų moksliukų akių sukiojasi aplink.Mokykla-tai košmaras.Jeigu kas lieptu parašyti apibrežimą,kaip per kokią pamoką,tai greičiausiai būtų toks: Mokykla-pati šlykščiausia vieta,kurioje nuobodūs mokytojai burba sau po nosimis kas niekam nėra aktuolu ar įdomu.Visi einame čia priversti,nebent mano keisčiausias pasaulyje klasiokas Raimis.Mokykla neturi jokių teigiamų dalykų,nebent pertraukos,kurios praskaidrina ir taip šūdiną dieną.
Štai taip.
Praėjusi visus įtartinus moksliukus,nuskubėjau link Elizos. Štai ji jau čia.Rankose laiko spinteles raktus,o aš savosiose-paltus. Išeiname pro mokyklos duris link 'Vyšnios' kampo.Taip vadiname sename,apgriuvusio namo viduje esančio kambario su balkonu,patalpas.
Eidamos šnekames koks kvailas mūsų istorijos mokytojas ir dėl ko Gabce išsiskyrė su savo vaikinu.Taip,taip.Esam liežuvautojos.O jūs ale ne?Melagiai.
Atėjusios randame daugiau chebros.Štai čia ir pati Gabce apie kurią kątik pašnekėjome,Rokas,Luka ir Brandonas.Kitų trejų nepažystu,tačiau vienas vaikinukas su rusvais plaukais ir žaliomis akimis atrodo tikrai karštas.Senai jau neturėjau naujo taikinio.Mano mintis išbalško Lukos klausimas:
-Ei,ar varot į vakarėlį?Šiandiena,Robkes namuose.Nejaugi žadate nieko neveikti penktadienį?
-Eeeee,panele,galvok su kuo šneki.Aš vakarėlių liūtas,o penktadieniai-mano sritis,-Rokas visus gerokai pralinksmina ir visi imame juoktis.Visi žinome-nuspresta.Šiandien į Robkes namus!
Girdime skambutį,tačiau dar nespėjome parūkyti.Nusprendžiame visi lėkti iš pamokų tiesiai į Jerio užkandine.
Einame visa šaika kartu.Mes devyniese linksmai visi judame kokteiliu link.Ei!Pieniškų kokteilių!
Atsisėdame prie vieno didelio stalo.Čia žmonių netrūksta.Laisvi likę tik keli stalai.Žinoma bendraamžiu čia mažai.Visi liko mokyklose.
-Prašome 3 vanilinius,2 šokoladinius,3 braškinius ir viena bananinį,-užsako koktekius Brandonas.
Brandonas labai geras mano draugas.Tikriausiai pats geriausias draugAS iš visų.Laukimas koktelių tikrai neprailgsta.Visi šnekames,juokaujam ir darom įvairiais nesąmones.
Matau kaip raudonplauke padavėja atneša visus 9-nis mūsų pieniškus kokteilius.Čia-patys skaniausi kokteiliai visoje Anglijoje.
-Ana,gali paduoti kokteilį?-paprašė žalių akių savininkas.Nusišypsojau ir ištiesiau kokteilį jam.

***
Ką manote apie pirmąją dalį?Ar jums patiko?Labai tikiuosi jog įsitrauksite į istorija,kaip ir aš esu įsitraukusi ją rašyti.Rašydavau ir anksčiau,tačiau kitoje paskyroje,kurios gaila-slaptažodžio nepamenu.Be to!Mielai paskaityčiau ir jūsų istorijas,tad parašykite komentaruose kas kuriate istorijas ar žinote istorijas vertas dėmesio(Geriau Lietuviškas;) ) Ačiū!xox

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 24, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Tai buvo klaidaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang